הילד הפסיק לאכול...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילד הפסיק לאכול...
    שירי
    06/01/2010

    שלום רב ,

    בני בן 4 ושמונה חודשים , ילד חיובי , חכם מאוד חברותי ....נהנה בגן לדבריו מאוד ...חיוני מאוד גם לדברי הצוות
    החליט בוקר אחד לפני כחודשיים שמספיק לו לאכול בגן . כך יוצא שבבוקר לפני יציאתו לגן שותה חלב , ועד שאוספים אותו מהגן בשעה 16.30, לא מכניס לפיו דבר .(שומר אוכל שנותנים לו בכיסים -עוגיות /לחם/ביסלי...העיקר לא לאכול בגן )
    בשעה הזו הוא כבר כל כך מורעב שאוכל מכל הבא ליד (את הכריך מהבוקר+פרי+כריך נוסף שמכינים בגן )ואז עוד מבקש שאשב איתו מחוץ לגן להאכיל אותו בארוחת הצהריים שלא אכל בצהרון ובזה מסתיימת בד"כ סאגת האוכל לאותו יום .
    ניסינו את כל השיטות -(בשיתוף פעולה עם הצוות) להתעלם , לדבר , לשחד....וכלום כלום כלום ...
    אתמול כששאלתי אותו מדוע לא אוכל ענה "אני שומר את האוכל בשבילך"...זו תשובה שהדליקה לי נורה אדומה ...האם כל העניין זו תשומת לב?(אציין שיש עוד ילד בבית בן 2.5 ואני בהריון )
    איך פותרים את הבעיה המטרידה הזו ?כבר חשבתי להוציאו מהצהרון או לחילופין להגיע בצהריים כדי להאכיל אותו ...אובדת עצות לחלוטין ..........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד הפסיק לאכול...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד הפסיק לאכול

    סמדר ריינר
    06/01/2010

    שלום שירי,
    אכן נשמע שהעניין קשור לקשר ביניכם. ממה שאת מתארת, כשהילד אומר "אני שומר את האוכל בשבילך" זה יותר נשמע שהוא נותן לך איזה מתנה. יכול להיות שהוא קולט שאת נורא נהנית להאכיל אותו, והוא לא רוצה "לבגוד" בך עם אף אחד אחר? או שעיקר הקשר ביניכם הוא דרך ההאכלה והוא לא רוצה לוותר על זה? אם זה כך, כדאי ליצור עוד מצבים ופעילויות שאתם מבצעים ביחד, באינטימיות, רק שניכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום סמדר

    שירי
    07/01/2010

    אודה ואומר כי אכן ההתעסקות סביב האכלתו כבר עברה את גבול הטעם הטוב ...
    הוא לא אכלן גדול ומאוד בררן ...יכול להיות שנהנה מתשומת הלב הזו? "שמוחאים לו כפיים "כשכבר כן אוכל?שלא יובן לא נכון , אני שונאת את כל ההתעסקות הזו , זה "משגע "גם אותי , אבל אם לא "יושבים לו על הראש"הוא פשוט לא אוכל . הוא מאוד נהנה שמאכילים אותו (גם בבית)ואם לא לרוב יושב ובוהה באוכל ואוכל מעט מאוד.
    האם המלצתך להפסיק את נוהל האכלתו בארוחת הצהריים של הצהרון (על הספסל מחוץ לגן )בשעה 16.30?נראה שהוא ממש מחכה לשעה הזו...ולא מוכן לוותר על הטקס הזה ...אבל אז הוא בעצם ישאר מורעב עד שנגיע הביתה (לא לפני 17.30)...או שעם כל הכאב והחמלה זו הדרך לגמול אותו מהטקסיות הזו...(וגם אז אני בספק שיחזור לאכול בגן ).
    בנוסף , אני יודעת שהוא זקוק להמון תשומת לב ומאוד מקנא באחיו הצעיר , ברמה שכל מה שאומרים לאחיו מיד מיד חייבים להגיד גם לא ...אחרת מתפתחת סצינה ...
    אשמח לשמוע לדעתך ........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאבקים על אוכל

    סמדר ריינר
    07/01/2010

    שלום שירי,
    כדאי מאוד להפסיק את ההענות לתכתיבים שלו בעניין. יכול להיות שכדאי לכם לפנות לטיפול, במיוחד אם יש תחושה של סיכון בריאותי.
    אני חוזרת על המלצתי להנהיג פעילויות אחרות מלבד האכלה שדרכן תעבור תשומת הלב הייחודית ממך אליו, ושיקחו לאט לאט את מקום האוכל.
    אם הוא צרוח, ועושה סצינות אסור להענות לכך וחייבים לעמוד בזה עם כל הקושי. הילד מנהל אותכם בצורה שפוגעת בו ובכם.
    נשמע לי בהחלט שכדאי לכם לפנות לטיפול ולהדרכת הורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו