איך מתמודדים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מתמודדים
    ליאן
    07/01/2010

    עם ילדה בת שנתיים ו-9 שמביעה את תסכולה דרך מכות לנו ההורים או לאחייה הקטנים
    אני יודעת שבגן היא לא נוהגת כך
    בבית שאני אומרת לה שהיא לא יכולה לקבל דבר מה או שאני כועסת שהיא חוטפת צעצועים
    היא מרביצה לי
    היא בדרכ ילדה מאד ממושמעת ,נבונה ודי רגועה אבל המכות ממש מפריעות לי הן מעידות על חוסר כבוד
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתמודדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מתמודדים

    סמדר ריינר
    07/01/2010

    שלום ליאן,
    אני חושבת שאת קצת טועה בפרשנות. ילדה בת שנתיים ותשע היא עדיין למעשה עוד תינוקת. לפרש את התנהגות של תינוקת כחוסר כבוד יש בזה משהו שלא כל כך מותאם לגיל.
    כדאי לקבל בהבנה את חוסר היכולת הזמנית שלה לבטא את תסכוליה בדרך אחרת, ולנסות ללמד אותה ולתת לה כלים נוספים להתמודד. למשל קודם כל להרגיע אותה, לחבק אותה, להגיד לה שבאמת מרגיז שלא קיבלה את מה שהיא רוצה, ואחרי שהיא נרגעת לדבר איתה על כך שאנחנו לא מרביצים אלא מבקשים, ואם אין אז אולי אפשר לקבל משהו אחר, או לחכות קצת ועוד אפשרויות. זה ייקח זמן עד שהיא תפנים, תשתדלו לא להעלב או לקחת את זה אישית, זו היכולת שלה כרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו