מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת בי"ס יסודיענת07/01/2010
בני עולה בשנה הבאה לכיתה א, ישנן 2 אופציות, בי"ס שכונתי במסלול רגיל או בי"ס קצת יותר רחוק במסלול טבע, מדעים ואומנות. בני הוא ילד מאוד סקרן עם ידע כללי נרחב, ומאוד חברתי. השנה נקלט לגן חובה חדש וצבר המון חברים. כשהצגתי בפניו את האופציות הוא ללא היסוס בחר במסלול המיוחד, ניסיתי להציג את הבעייתיות במסלול המיוחד: אין חברים שהוא מכיר, לומדים עד 4 במקום לשחק בצהרון וכלום לא עניין אותו, הוא מתעקש שזה מה שהוא רוצה וחברים הוא יכיר חדשים. שאלתי, האם זה בכלל נכון לשתף אותו בתהליך או שעליי להחליט בעצמי? האם זה נכון לשלוח אותו לבי"ס ללא חברים ומרוחק מהבית? גם אמרתי לו שלא כולם מתקבלים והוא בכה כנראה שלא הייתי אמורה להגיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת בית ספר יסודי
סמדר ריינר07/01/2010שלום ענת,
טוב שאמרת ו שלא כולם מתקבלים, כי אחרת אם הייתם מנסים והוא לא היה מתקבל אז מה היה קורה?
נראה לי שקודם כל את צריכה להיות שלמה עם העניין, ואם את לא שלמה אז אין טעם להציע לו בכלל. אחרי שהצעת, הוא מרגיש פיתוי וציפיה ונוצר מצב שקשה לסגת ממנו.
עדיין את זו שמחליטה, אין כאן נכון ולא נכון, יכול להיות שלבן שלך יש את היכולות למצוא חברים חדשים בקלות, אני לא יודעת, אני לא מכירה אותו.
אולי כדאי שתבקרי בשני בתי הספר ותתרשמי, תמשיכי להתייעץ עם בני משפחה ועם הורים לילדים שלומדים שם ותנסי להגיע להעדפה מבחינתך, ואז אם תחליטי שכן, תשאלי את הילד אם הוא רוצה, ואם תחליטי שלא, אז זו לא אופציה מבחינתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
