עצירות התנהגותית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות התנהגותית
    ד
    07/01/2010

    שלום,
    בתי בת שנה וחצי סובלת מעצירות התנהגותית.
    רופאת גסטרו בדקה אותה וטענה שאין בעיה גופנית והבעיה היא התנהגותית.
    הילדה שומרת את הקקי בפנים וכל העניין אורך לפעמים כמה שעות והוא מלווה בבכי רב.
    ניסינו חיזוקים חיוביים עם כל יציאה "מוצלחת" אבל זה לא עוזר.
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות התנהגותית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסר מידע

    סמדר ריינר
    07/01/2010

    שלום דנה,
    קצת חסר מידע. כמה זמן התופעה נמשכת? האם זה במסגרת נסיון לגמילה? האם הופיע סתם כך? האם קרו שינויים במשפחה - נסיעה ממושכת בלעדיה, פרידה, מעבר כלשהו, הולדת אח?
    האם הילדה במסגרת או בבית? וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים

    ד
    07/01/2010

    הבעיה נמשכת זמן רב. מאז שנולדה היא סבלה מעצירויות (לא התנהגותיות) ופתרנו את הבעיה ע"י שינוי תזונתי ושימוש קצר בתרופות. מאז היא כנראה מפחדת וכיום זו כבר לא עצירות ממש אלא הפחד שלה לעשות.
    מספטמבר היא נמצאת במסגרת של גן שבו כ-6 ילדים, גן מאוד חם ותומך. לפני כן הייתה איתי ואז עם מטפלת.
    לא היה שום אירוע שבגללו התחיל העניין. היה מעבר רצוף בין עצירות אמיתית לעצירות התנהגותית.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות התנהגותית

    סמדר ריינר
    08/01/2010

    שלום דנה,
    נשמע לי שהילדה כבר מפחדת מהפחד. כלומר מפחדת מתופעה שכבר גופנית אינה רלוונטית, אבל יש עדיין את הזיכרון שלה. חלק מזה אולי גם ניזון ממתח וחרדה שלכם סביב העניין שעוברים אליה, אין מה לעשות, גם אתם מודאגים וחרדים ורוצים שזה יצא כבר, אני יכולה להבין אותכם.
    לכן מה שנראה שהכי נכון לעשות, הוא במידת האפשר להוריד לחץ מהעניין הזה. בודאי שלא הייתי הולכת כאן על חיזוקים חיוביים, זו ילדה מאוד קטנה, ואין לה את הכוחות והיכולות להתמודדת עם משימה הישגית כל כך נכבדת שהיא בעצמה מרגישה חסרת אונים מולה.
    הייתי מנסה לייצר אווירה רגועה, יש ילדים שמתשחרר להם הקקי יותר בקלות בתוך אמבטיה חמה, תנסו לשים אותה שם לפעמים במשך היום, באוירה נינוחה, יצא יצא, לא אז לא, עם שירים שהיא אוהבת בקלטת ומשחקים שלה, ותנסו גם אתם להרגע ולהרפות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו