מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 3 שלא אכלה מעולם מוצקיםגי08/01/2010
הי ,
אני עוד שנייה מתמוטטת. הילדה שלי כבר בת 3 . עברנו דרך ארוכה וקצת קשה לי לתמצת הכל בפורום .לקח לנו שנה להבין שהילדה לא מעונינת לטעום מרקמים שונים מחלב , זה פשוט לא מעניין אותה או מפחיד אותה. הילדה כבר מגיל שנה עברה בכל מרפאות להפרעות אכילה וניסו עליה את כל השיטות המוכרות בתחום: בוולפסון חצי שנה לא דיברנו על זה רק חשפנו שולחן בפינה עם מעט מזונות , בבית חולים דנה עוד חצי שנה בשיטה של משחקים , את השינוי הגדול (קטן ) ראינו בשניידר ,שם באופן איטי חשפנו אותה בבית בעבודה קשה ומתישה שארכה חודשים ארוכים בליווי הצוות הרפואי שם , הצלחנו להביא לכך שהיא התחילה לאכול מעדנים , גבינה ואפילו חומוס וללקק קצת עגבניה ומלפפון . לאחר חודש של אושר הילדה הבינה את הפרנציפ וירדה מזה ושוב דורשת רק שוקו ושובתת רעב גם -48 שעות עד שמקבלת את השוקו (בכוס / בקבוק ספורט) (ומבחינתינו אנו נותנים לה פדיאשור שוקו שתתחזק). כמובן שברור לנו ולמרפאה בשניידר שלילדה יש מחסום ולא זיהו אף התנהגות הורית שגרמה לטראומה. הבעיה כנראה מולדת (זאת ההבחנה). בשורה תחתונה אנחנו מרגישים שהצוות ראה שאין התקדמות ולא הצליח להגיע לפתרון ודרך ליציאה מהמקרה. אנו מרגישים שנטשו אותנו ופשוט יתיאשו. הילדה אומנם במסגרת גן , אהובה ,חייכנית וחיונית . כשכולם אוכלים גם היא מתיישבת (וגם זה עבודה ארוכה עד שהסכימה לשבת עם כולם) ולא אוכלת כלום . הסביבה והגננות לא מאמינם שהילדה חיה רק על שוקו (פדישור) וכל יום בגן הם חולמים שזה יקרה.2 כפיות גבינה לעיתים זה כל המוצקים שהיא אוכלת ביממה. היא מעולם לא לעסה ובלעה אוכל מוצק ואנחנו פשוט מיואשים ולא יודעים עוד לאן לפנות ...אנא עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית אכילה
סמדר ריינר08/01/2010שלום גי,
נראה שניסיתם באמת הכל. גם ברור לכם שהעניין הוא לא פסיכולוגי, כי כך נאמר לכם. יש לי רק עיצה מהחיים לתת לכם. כשאנחנו מנסים בכל הכוח משהו והוא לא הולך, יכול להיות שצריך להשלים איתו.
כל אחד נולד עם תכונות, יתרונות ומגבלות. יש מי שנולד נמוך, גבוה, עם הפרעת קשב וריכוז, ג'ינג'י, וכו'. זו התכונה של הבת שלכם. זה מה שיש כרגע. אולי הגיע הזמן להפסיק להילחם בזה, ולהמשיך בחיים יחד איתה. יש עוד כמה דברים לעשות בחיים חוץ מלעסוק כל הזמן בעניין האוכל. צריך כמובן לדאוג שהיא תקבל את כל אבות המזון בנוזלים ואת זה אני מניחה שאתם עושים. וזהו. עכשיו צריך לקבל את המצב. אם יש שמץ של סיבה פסיכולוגית במה שקורה איתה, אני מאמינה שאחרי שתרפו, אולי באופן ספוטני וטבעי יהיה שינוי. ואם לא , אז לא. יש דברים יותר גרועים בחיים, ניסיתם הכל, לא הזנחתם, אבל אין פיתרון, אז די. יש עוד דברים בחיים שלכם ובחיים של הילדה. קחו מזה חופש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
