לא רוצה להיכנס למעון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא רוצה להיכנס למעון
    הדר
    11/01/2010

    שלום
    בכל בוקר יש לנו את אותו הסיפור עם בני בן השנתיים וחצי, הוא מוכן ללכת למעון אך כשמגיעים הוא אינו רוצה להיכנס. הוא בוכה ומחזיק אותי או את בעלי וזה ממש מתסכל.לדברי המטפלת שלו הוא נרגע אח"כ וממשיך לסדר היום. מה יכולה להיות הסיבה לכך שהוא לא רוצה להיכנס למעון? כשאנו איתו אני שמה לב שהוא מפחד מכל מיני דברים (ירח, צל, דגל שתלוי בחלון שלנו, ועוד...) ובמעון אני יודעת שהוא דוחף ילדים ,מה שלא עשה בהתחלה אך כמובן שזו גם תגובה למכות ונשיכות מצד שאר הילדים.
    אשמח לקבל תשובה
    יום מקסים
    הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא רוצה להיכנס למעון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רוצה להכנס למעון

    סמדר ריינר
    11/01/2010

    שלום הדר,
    זוהי התנהגות טבעית של הרבה ילדים. אם אחר כך הוא משתלב בקלות אז אין לכם מה לדאוג. תנסו לא לקחת את זה קשה, יכול להיות שהוא מושפע מקושי לא מודע שלכם לשחרר אותו, אולי אתם מודאגים, או לא סומכים והוא מרגיש את זה.
    ילדים בגיל הזה גם מכים ונושכים, זה חלק מהשתלבות בגן של ילדים קטנים שעוד לא לגמרי מבינים. תפקידה של הגננת להגן ככל יכולתה.
    תנסו לדאוג פחות ולשדר לו שהגן זה מקום טוב עבורו (אם אתם מאמינים בכך כמובן, אם לא, אז צריך למצוא פיתרון אחר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו