מבקשת יעוץ

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת יעוץ
    מונה
    11/01/2010

    אני אמא לילד בן5שנים וארבעה חודשים.שנולד בשבוע 34להריון.התפתחותו היתה תקינה,בשנתו השניה בגן הגננת שמה לב שיש לו איזה בעיה מוטורית,אטי ומתחמק משולחנות היצירה.
    היא בקשה ממני לשחק ולעבוד איתו בבית בכמה חומרים,חרוזים,מדבקות,מריחות....
    בהתחלת כל הצעה הוא סרב להתחיל אחרי שכנוע הוא עבד בצורה אטית,הגבלתי לו זמן ולא עזר ותמיד היה בוכה ומסרב לגמור את המסימה למרות שהיא קלה ומעניינת ב"עיני".וכשהיתי שואלת את הגננת אם יש שיפור היא ענתה:תעבדי עוד...
    אז בקשנו בדיקה במכון להתפתחות הילד מחודש מאי שעבר הם קבעו לנו תור ב-7.2 הקרוב....
    הילד כבר בגן חובה"אין בכוונתי להשווי איתו לחבריו המקורבים בגן שחלקם קורא וכותב" ציוריו לא כל כך מפותחות לא מעננין אותו לכתוב את המספרים,האותיות ואם הוא מנסה לא כל כך מצליח,אני מרגישה שהוא תקוע,למרות שהשפה שלו מאוד טובה, קולט מלים משפות שונות.שואל שאלות מאוד הגיוניות,חושב על מחשבות ורעיונות מעולים.הוא אוהב לשחק משחקי מחשב מעל גילו למרות שאני מגבילה אותו.
    בימים אחרונים הוא בוכה בבוקר ולפני שינה ואומר"אני לא אוהב ביתהספר"למרות שהוא עדיין בגן חובה.אבל פה הוא חזק את האור האדום אצלי כי ההרשמות לכתה"א" בפתח.
    מה אפשר לעשות?חוץ מלקחת אותו"סוף סוף"למכון התפתחות הילד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ

    סמדר ריינר
    11/01/2010

    שלום מונה,
    זה קשה, מאכזב ומלחיץ במידה מסויימת כשהילד שלנו לא מפותח כמו שהיינו רוצים. אפשר להבין אותך. הילד כנראה חש את הלחץ שלך, וזה מלחיץ גם אותו. הוא מרגיש שהוא כבר התחיל, כביכול ללכת בית ספר, והוא לא עומד בדרישות. הוא מבין שלא הולך לו כמו שאת רוצה, ושאת מנסה לדחוף אותו לעוד, וזה מכאיב לו והוא חסר אונים.
    תנסו להרפות, להכיר בזה שלילד שלך ילך בשלבים מסויימים יותר לאט. אף אחד לא מושלם, ויותר חשוב שהוא ירגיש אהוב מאשר שהוא ידע להשחיל חרוזים.
    כשאת יושבת איתו ביחד על עבודה של מוטוריקה, תנסי ליהנות מכך, לעשות את זה בכיף, לעשות מזה משחק ולא לשדל אותו להספקים ולהישגים. מה שהולך הולך, ומה שלא לא נורא, אפילו שהגננת לא מרוצה מהתוצאות עדיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מונה
    11/01/2010

    תודה רבה לך סמדר,וכמובן לתת אהבה זה כיף.ואני תמיד משתדלת לעשות סביבה כיפית בזמן המשחקים אבל הוא בהתחלה מסרב.ובהיותו נולד פג אנני ממהרת שיעשה הכל.אבל בכדי לעלות לכתה"א" צריך להיות בשל.כולנו יודעים ובטוחים שזה לא קל.היום אני יודעת ובטוחה שכתה"א" זה לא גן "ועוד פעם בעיני הוא מקסים.ואינני משווה אותו לאף אחד,".אם הילד לא בשל אינו יכול להתקדם,ולצערי הרב בכתה"א" מעמיסים על התלמידים.ובנסיון קודם עם הילדה הבכורה שעלתה לכתה"א"בשלה.היתי מרגישה שיש קשיים למרות שהיתה ועדיין מצוינת,אז איך זה עם ילד במצבו של בני?ומה אפשר לעשות.
    "סליחה שאני לא מספיק יכולה להסביר את המצב בבהירות יותר כי שפת האם שלי היא לא עברית".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיתה א'

    סמדר ריינר
    11/01/2010

    שלום מונה,
    האם זה כזה אסון שהוא לא יעלה לכיתה א'? אם ילד לא בשל הרי יש אפשרות לא להעלות אותו? אולי צריך להשלים איתה במקום להלחיץ את הילד. אז הוא יחכה עוד שנה, הרבה ילדים לא עולים בזמן. אני מבינה שקשה לקבל את זה, אבל לפעמים עדיך לעשות עבודה עם עצמנו ולקבל את המגבלות מאשר לגרום לילד להרגיש שהוא מאכזב אותנו ובסוף הלחץ גם לא עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שנה בגן

    מונה
    11/01/2010

    מבחינתי אין לי בעיה שישאר עוד שנה בגן חובה אם זה צריך,אבל האם זה כן יעזור ויפתור אה הבעיה,ואיך זה משפיע על הילד עצמו?כי בראש ובראשונה הוא"עצמו" הכי חשוב לי.!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שנה בגן

    סמדר ריינר
    11/01/2010

    שלום מונה,
    השאלה איך זה ישפיע עליו קשורה מאוד במה שאת תשדרי לו. כרגע אני מתרשמת שאת משדרת לו הרבה לחץ וחוסר שביעות רצון, וזה פוגע בו. אם תשדרי לו שזה בסדר שהוא נשאר עוד שנה בגן, זה יהיה בסדר גם לו. הוא בעצמו אמר לך - אני לא רוצה ללכת לבית ספר. יותר מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מקווה...

    מונה
    11/01/2010

    תודה רבה ואני מקווה לקבל תמיד יעוץ ממך כשצריך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד אשמח לעזור:-)

    סמדר ריינר
    12/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו