עזרה דחופה!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה!!!
    נעמה
    11/01/2010

    היי
    בעלי ואני החלטנו להפרד , יש לנו ילד בן 3.5 וילדה בת 1.5 .
    ברצוני לקבל ייעוץ איך לספר להם על המצב החדש , בעלי עזב לפני שבועיים ועדיין לא סיפרנו להם כלום נראה לי שהשינוי וחוסר הוודאות מקשה במיוחד על הילד הגדול.
    האם צריך ייעוץ מקצועי או שפשוט לשבת ולספר להם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה

    סמדר ריינר
    12/01/2010

    שלום נעמה,
    אכן תקופה קשה לכולכם. אני לא יודעת מה רמת ההבנה של בתכם בת השנה וחצי, בכל אופן את צודקת שחוסר הוודאות מקשה על הילדים מאוד. הדרך הרצויה ביותר, אם כי לא תמיד היא אפשרית, היא ששניכם תשבו עם הילדים ותודיעו להם ביחד, שאבא ואמא לא מסתדרים, ולכן אבא עובר לגור לחוד. חשוב להדגיש לפחות עבור הבן הגדול שמבין יותר, שהפרידה לא קשורה לילדים ותמיד תמשיכו לאהוב ואתם אותו דבר, ואבא לא נפרד מהם אלא רק מאמא. אם אתם יודעים בשלב הזה מה יהיו סדרי הראייה ואיך הם יתבצעו - כדאי לעדכן גם, אם לא אז לעדכן בסידור הזמני שמצאתם - משהו כמו - אבא יבוא לקחת אותכם ביום שלישי ושבת כן ושבת לא ותלכו ביחד להיות אצל סבתא, נניח, אם זה הסידור. אני מניחה שלילדה הקטנה זה לא יהיה כל כך ברור, וגם לגדול עדיין לא לגמרי, אבל זה יהווה את הבסיס לשאלות שהולכות להישאל ולכאב שהולך לבוא לידיי ביטוי, כיוון שאתם משדרים שמה שקרה הוא אכן אמיתי ואפשר לדבר על זה, וזה מה שחשוב.
    בהצלחה לכולכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו