לא בוכה כששמים אותו בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא בוכה כששמים אותו בגן
    אושר
    12/01/2010

    התינוק שלי בן שנה והוא תאום זהה לאחיו כשאני שמה אותם בגן מהיום הראשון הוא לא בוכה ולא מראה שום תגובה שאמורה להיות נורמלית הוא מקסים חברותי נראה שהוא מתקשר מגיב לשמו צוחק אם שואלים אותו איך עושה סוס הוא מקיש בלשון יוצר קשר עין והכל נראה בסדר מה שמטריד אותי זה חוסר התגובה כאני שמה אותו בגן והעובדה שהוא ילד "נוח" שהולך לכל אחד ויושב על כל אחד אני מנחשת שהתגובה תהיה לעשות לו איבחון לכל מקרה אבל אני אשמח לשמוע מאימהות שיספרו לי שגם הילד שלהם לא בכה והוא נורמלי או לחילופין אימהות שיספרו לי האם הילד שלהם לא בכה ויש איתו בעיה אני צריכה קצת אינדיקציה לפני שאני בכלל מעלה על הדעת ...תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא בוכה כששמים אותו בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון

    ד''ר שירי שדה שרביט
    12/01/2010

    אושר שלום,
    קשה לדעת מהפרטים שמסרת האם בנך זקוק לאבחון או לא, והאם הוא סובל מבעיה כלשהיא. אני חושבת שהכתובת המתאימה להתייעץ עמה בתור התחלה היא הגננת, אשר יכולה להשוות את תגובותיו להתנהגויות של ילדים אחרים בגילו, ולתאר לך איך הוא מתנהג בשעות הגן, האם הוא יוצר קשר עין, מגיב למלים מסוימות, יוזם אינטראקציה חברתית וכדומה.
    וכמובן כמובן - אני חושבת שתמיד עדיף לפנות לאבחון שאינו מעלה דבר, על חשבון פספוס של בעיה כלשהיא.
    בהצלחה!
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו