מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צריכה עצה איך להתנהג...מירית12/01/2010
אני מתחילה לעבוד בגן של בני שן השנתיים ו4 חודשים
אני לא אהיה בכיתה שלו אלה בכיתה אחרת ורב היום אני לא אמורה להפגש איתו פרט ליציאה לחצר שקיים סיכוי שנפגש החשש שלי הוא שברגע שהוא יראה אותי אז הוא לא יעזוב אותי ולא ירצה לחזור לכיתה שלו
רציתי לקבל עצה איך להתמודד עם המצב האם לנסות להסביר לו שאמא עובדת בגן ושהוא לא יכול להיות איתה או האם לנסות להסתיר את העובדה שאני נמצאת בגן ולנסות להפגש איתו במהלך היום כמה שפחות אם בכלל... (ואני מאמינה שיהיו מצבים בלתי נמנעים שאני אפגש איתו במהלך היום לא משנה כמה שאני אנסה שלא)..
אם זה משנה אז עברנו לקנדה לפני 7 חודשים החודש הראשון בגן היה ממש קשה בגלל השפה בגלל הגננות החדשות והמקום החדש אבל עכשיו הוא מאוד אוהבת את הגן והולך בבוקר בלי בעיה ואפילו בשמחה
אשמח לעצה בעניין
תודה רבה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבודה בסביבת הילד
ד''ר שירי שדה שרביט12/01/2010מירית שלום,
בנך בן שנתיים וחצי - מספיק גדול כדי להיות מסוגל להבחין בך גם כשתנסי להתחמק ממנו, אולם צעיר מכדי להבין את המשמעות שאת עובדת במקום אחר ולא יכולה להיות איתו. אני חושבת שהעבודה בקונסטלציה הזו עלולה להיות קשה לשניכם. לא רק לבנך מסיבות מובנות, אלא גם לך - מה תעשי למשל אם תראי אותו נופל ובוכה, או שמישהו ירביץ לו / יחטוף ממנו והגננת לא תראה או לא תתערב? זה מפגש לא פשוט לשני הצדדים.
במידה וזו האפשרות היחידה או המועדפת שלך לעבודה מסיבותייך שלך, עדיף לנסות להתארגן כך שלא תצאי לחצר בזמן שהוא נמצא. כלומר, להימנע ככל שניתן ממפגש במהלך היום. אני לא חושבת, אגב, שבלתי אפשרי שתעבדי בגן המדובר, היו דברים מעולם ומרבית הסיכויים שתוכלו להסתדר איכשהוא. אולם עדיף לחשוב מראש באילו מצבים את עלולה להיתקל וכיצד להתמודד עם הקושי.
בהצלחה,
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
מירית13/01/2010אני יודעת שהמצב הולך להיות לא קל לשנינו אבל כרגע זאת האפשרות היחידה שלי לעבודה רב היום כמו שאמרתי אנחנו בחדרים נפרדים ודיי מרוחקים ולא אמורה להיות בעיה
אני אישית הבטחתי לעצמי לא להתערב ולנסות עד כמה שאפשר "לשכוח" שהוא שם
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר שירי שדה שרביט14/01/2010מירית שלום,
כפי שכתבתי בהודעה הקודמת, בוודאי יש לך את סיבותייך שלך ומערך השיקולים שלך בהתחלת עבודה זו. גם ההכנה מראש שאת עושה באמצעות ההתייעצות בפורום היא חלק מההתארגנות לקראת המצב המורכב. שיהיה לשניכם בקלות ולך בהצלחה בעבודה החדשה.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
