התנהגות מאד כעוסה ביום וביעותי לילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות מאד כעוסה ביום וביעותי לילה
    נני
    12/01/2010

    שלום לך,
    אני אם יחדנית לילדה מדהימה בת 4 וחצי.
    לאחרונה החלה לדבר בקול רם מידי, לצעוק ,לומר לי מילים לא נעימות ואף להרים יד עלי.
    בעבר ,מקרה קיצוני כזה היה מסתיים בפליק בטוסיק,ורק אז הילדה היתה מתעשתת ואפילו מתנצלת.
    היום לאחר שקראתי ו"השכלתי",אני משתדלת לא להיגרר ,לנסות להרגיעה בנחת ולצאת פיזית לאזור אחר בבית.לעיתים זה עוזר.
    הבעיה הרצינית שעדיין לא מצאתי מזור עבורה היא ביעותי הלילה.אם בעבר חווינו זאת פעם בחודש,הרי שעכשיו כמעט כל לילה.מאד קשה. זקוקה דחוף לעזרה מה עושים????
    ד.א. בגן הילדה נפלאה.[לפי דברי הגננת]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    נני
    23/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצבני

    דנה
    23/01/2010

    שלום רב.
    בני בן 9 , אני גרושה מזה 3 שנים. מאז בכל פעם הילד אומר שהוא לא אוהב את הבית , כל פעם מסיבה אחרת, פעם הבית קטן פעם יש לו חלומות רעים בבית. יש לציין כי דאגתי להחליף צבע בחדר הילדים, להחליף מיטות חדשות ולעשות הכל על מנת להפוך אצת החדר וכל הבית למושך יותר.
    בבית הספר הוא ילד מבריק מאד, חכם רגיש ואהוב על המורים. כשמגיע הביתה לא רוצה שיבואו אליו חברים אלא שרק הוא ילך אליהם. מחפש כל פעם לישון אצל הסבתא ואצל אבא והעיקר לא להיות בבית. הוא התחיל גם להתחצף אליי ואני אובדת עצות ולא יודעת כבא מה לעשות? למה הילד כל הזמן מחפש לישון אצל סבתא (אמא של אבא) ואיך לגרום לו לשנות את הרגשתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצבני

    סמדר ריינר
    25/01/2010

    שלום דנה,
    ילד לא בוחר את הבית שלו ולא ההורים. נשאלת השאלה למה את מתרגשת מכך שלא מוצא חן בעיניו הבית? את האמא שלו, ואני מניחה שאת גם המשמורנית, את אמורה לגדל אותו, והוא אמור לבלות את רוב זמנו איתך, בין אם זה מוצא חן בעיניו ובין אם לא. על חוצפה יש להגיב בתקיפות.
    את לא חייבת לשנות את הרגשתו, מותר לו להרגיש מה שהוא רוצה, זה הבית שיש לו. אני מציעה שתפסיקי להתרגש מזה. לא מתפקידם של הורים שהילדים שלהם יהיו כל הזמן מרוצים מצבע הבית. מתפקידם לגדל אותם כמו שצריך. זה הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה במתח

    ד''ר שירי שדה שרביט
    23/01/2010

    נני שלום,
    מסרת מעט פרטים וקצת קשה לייעץ במקרה שכזה.
    את מתארת החמרה בהתנהגות הילדה לאחרונה - התנהגויות מרדניות וביעותי לילה שהיו קיימים בעבר, הופכים להיות תדירים הרבה יותר. זה בהחלט מדאיג. כדאי שתבדקי ראשית עם עצמך, האם חל שינוי בסביבה שלכן, בנושאים שמעסיקים אותך או בני משפחה אחרים, שינוי בגן וכדומה. כמו כן כמובן שכדאי לשאול את הילדה האם יש משהו שמטריד אותה או מעסיק אותה במיוחד (כמובן במלים התואמות את הבנתה). בנוסף, הייתי חוזרת לגננת ובודקת איתה קצת יותר מה מתרחש בגן. "נפלאה" זה תיאור מאוד כללי. לרוב, יש דברים/אירועים בגן שיותר קלים לילדים מסוימים והתרחשויות/מטלות אחרות שהן יותר קשות. רצוי לשתף את הצוות בהחמרה שאת רואה בבית ולבקש קצת יותר פירוט לגבי ההתנהלות במהלך היום.
    בנוסף, את יכולה לבדוק עם בתך מה יכול לעזור לה בעת ההתעוררויות ולסייע לה בהירגעות. וכמובן להשתמש במה שאת כבר מכירה שעוזר לה.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפצה לשם מענה.תודה

    נני
    25/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נני, שירי ענתה לך, לשם מה ההקפצה?

    סמדר ריינר
    25/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו