מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התארגנות לגן בבוקררוז13/01/2010
הבת שלי בת שלוש ההארגנות לגן מגיל שנתים וקצת תמיד היתה ממושכת חשוב לציין שאני לא עובדת ולפני מספר שבעות ילדתי אז כיום ההתארגנות לגן לוקחת הרבה יותר זמן בדר"כ אבא לוקח את הילדה לגן בבוקר אני משתדלת מאז שילדתי פעם בשבוע לקחת אותה לגן בדר"כ יום שישי ובחזרה מהגן אני השתדלתי לקחת אותה לבד עכשין שיש לי פחות עזרה אז אנ י מגיעה עם האחות הקטנה
בקיצור איך אני אמורה להתנהל מולנ בבוקר שהילדה מנסה למשוך את הזמן "עוד מעט" "אבא בוא תשחק איתי"
חשוב לציין שבגן טוב לה
בנוסף מאז שילדתי היא שואלת אותי המון פעמים אם אני אוהבת אותה מה אני אמורה להגיד לתשובה שהיא ברורה (ברור שכן)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התארגנו לבת בבוקר
סמדר ריינר13/01/2010שלום רוז,
נשמע שלבת שלך יש קושי עם העובדה שהיא צריכה ללכת לגן ואת נשארת בבית עם התינוק/ת ולא איתה. כדאי לדבר איתה על כך, שהיא בטח אוהבת את אחיה או אחותה אבל גם מקנאה לפעמים, ואולי נדמה לה שאמא אוהבת את האח/ות יותר ממנה כי עובדה שהיא נשארת בבית איתו/ה ושולחת אותה לגן. אבל זה לא נכון, פשוט היא כבר ילדה גדולה, וכשהיא הייתה תינוקת היא לא יכלה ללכת לגן ולכן אמא נשארה גם איתה בבית (כאן המקום לפרט, שוב, איזו תינוקת מקסימה היא הייתה, ולראות ביחד תמונות שלה כשהייתה תינוקת וכו') והיום היא גדולה וצריכה ללמוד דברים של גדולים, ולעשות דברים של גדולים, כמו שאבא הולך לעבודה, ואמא גם תלך עוד כמה חודשים לעבודה, וילדים הולכים לגן ולבית הספר, שזה כמו העבודה שלהם. אבל בכל זאת, מותר לה לפעמים לחזור להיות קטנה, כשבא לה, ואמא תפנק אותה כמו תינוקת (תחבק אותה, תשיר לה שיר, תעשה לה דייסה, תשחק איתה לבד בלי התינוק/ת או לא משנה מה שאתן אוהבות) ואחר כך היא תוכל לחזור להיות גדולה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
