שאלה מאד חשובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מאד חשובה
    שרון
    19/01/2010

    שלום,
    יש לי אחיין בן 6 אשר נוטה להתנהגויות "קופצניות". כשהיה במסגרת גן ביקשו הגננות לקחת אותו לאבחון כדי לאתר האם יש אצלו בעיית קשב וריכוז. אחותי לקחה אותו לאבחון ולא נמצא בעיה שקשורה בכך. יש לציין כי שתי גננות שונות ביקשו לבצע את האבחון ובשתי הפעמים שהאבחון בוצע לא עלתה בעיה.
    כיום, הוא תלמיד בכיתה א ושוב עולות הבעיות. הוא ילד שמוסח בקלות, אך עד כה הגיע להשגים גבוהים בבית הספר. המחנכת שלו מבקשת לשלוח אותו שוב לאבחון ויש לציין כי אחותי ביקשה ממנה להכין טבלת התנהגות שתאפשר לה לחזק התנהגויות חיוביות ולנטרל שליליות, אך המחנכת אינה מקפידה על כך וכאשר רושמת, כותבת רק הערות שליליות.
    היום נערך מבחן בן שעתיים בכיתה והילד היה עסוק בפתיחת וסגירת הקלמר ולכן לא הספיק לפתור את המבחן.
    אחותי חוששת מלקחת אותו לאבחון מחשש שימליצו על ריטלין, היא טוענת שזה סמים וזה מסוכן וזה לא בריא לילד.
    רציתי לשאול האם יש איזשהו סוג של פתרון אחר שאפשר לעשות. והאם הגיוני לבקש מתלמיד בכיתה א לעמוד במבחן בן שעתיים.
    אודה לכם על העזרה.
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מאד חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מאוד חשובה.

    סמדר ריינר
    19/01/2010

    שלום שרון,
    אם לא נמצאה שום בעיה במבחן של קשב וריכוז - אז גם לא ימליצו לו על ריטלין, כך שלא הבנתי מה הבעיה. לגבי מבחן של שעתיים זה באמת הרבה, אבל הטענה לא הייתה שהוא לא מצליח להתרכז שעתיים אלא שהוא לא הספיק בכלל בגלל שדעתו הוסחה.
    אני מציעה שתבקשי פגישה עם היועצת, פסיכולוגית בית הספר והמחנכת, תביאי איתך את שני האבחונים שנעשו לו, ותחשבו ביחד מה כדאי לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה המהיר

    שרון
    20/01/2010

    קודם כל תודה על המענה המהיר.

    הבעיה היא שהאבחונים נעשו לפני שנה והם טוענים שהם כבר לא בתוקף ולכן צריך לעשות אבחון חדש.
    אין דרך אחרת לפתור את הבעיות?זה לא משגע את הילד שלוקחים אותו לאינספור אבחונים?זה לא פוגע בתחושת המסוגלות העצמית שלו?

    תודה על העזרה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    20/01/2010

    שלום שרון,
    זה אכן פוגע בילד בצורה מסויימת כשלוקחים אותו להרבה אבחונים. אתם צריכים לעשות את השיקול שלכם - מה פוגע בו יותר, אבחון נוסף או רציפות של חוסר הצלחה במערכת החינוך, גננת או מורה לא מרוצה ופיגור אחר הילדים האחרים, קשיים חברתיים וכו'. (אני לא אומרת שכל זה קורה אצלכם בהכרח, זו רק דוגמה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו