הילדה שלי ממרמרת לי את החיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילדה שלי ממרמרת לי את החיים
    היבה
    21/01/2010

    הילדה שלי בת 3 וחצי שנים ,יש לה אחות בת 11 חודשים
    מאוד קשה לי איתה ,על כל דבר עושה מהומה ,למשל בבוקר שאני מלבישה אותה 10 פעמים עד שאני מנסה לשכנע אותה ,שאני מסרקת אותה בוכה לא מוצא חן בעיניה מה אני עושה,אותו דבר לגבי נעליים.שחוזרת מהגן שאני אומרת שאני רוצה לעשות מקלחת ,מתחילה לבכות מתחיל אותו סיפור עם הבגדים.שאני יוצאת איתה היא לא נהנית מדבר.יש לה קינאה מילדים אחרים ,למשל שאני אומרת שילדה זאת התנהגה טוב או לובשת טוב ,אז היא משתגעת או שמרביצה לה או שלא מסכימה לשחק איתה .בלילה מתעוררת לא ישנת רצופ .יש המון דברים אך אני לא יכולה לרשום הכל פשוט קשה לי איתה ,הרבה פעמים אני בוכה ממה שעושה בי .ניסיתי המון דברים ללא הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבולות

    נעמה סבג שמש
    21/01/2010

    שלום לך,

    חשוב שתציבי לה גבולות ותבהירי לילדה מי הוא מקבל ההחלטות.
    הילדה צריכה לדעת מה יהיו תוצאות התנהגותה. לכל מעשה יש מחיר.

    כשאתם בבית כדאי להשתמש ב"פסק זמן" ולשלוח אותה לחדר להרגע. כשעושים זאת בדרך הנכונה, זה יעיל.

    בגדים ניתן לבחור מראש ואם אינה רוצה תסרוקת שאת עושה לה, שלחי אותה לא מסורקת.
    ביום שהיא תבין שזה לא מפריע לך אם לא תתקלח כלל או תלך ללא נעליים, היוצרות יתהפכו והיא תתחנן שתלבישי אותה ותעשי בשבילה.

    התמידי והיי סבלנית.

    בהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו