חרדת נטישה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה
    אלפואר טל-אור
    26/01/2010

    יש לי בן בן 2.5 אשר לפני כמה ימים התחיל לא לישון בלילות .
    עד לפני כמה ימים הוא היה הולך למיטתו לבד וצופה בטלויזיה ונרדם או שאני מקריאה לו סיפור ומיד נרדם.
    היום הוא לא מוכן להרדם בחדר עפ"י שהוא עם אחותו בת ה-4 הוא מבקש להיות איתי או עם בעלי
    ולישון איתנו
    הוא נרדם בסלון ואני מעבירה אותו למיטתו ובאמצע הלילה הוא מתעורר ומתחיל לצרוח ומבקש לישון איתי .
    הוא מסכים ללכת למיטה שלו רק עם נישן איתו, ואם אנחנו עוזבים אותו לשנייה הוא פשוט צורח, כאילו הוא מפחד ממשהו.
    האם הוא סובל מחרדת נטישה ? איך עלי להתנהג ? האם אני אמורה לתת לו לישון איתנו במיטה.
    איך מטפלים במקרה כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה

    סמדר ריינר
    26/01/2010

    שלום טל אור,
    השאלה החשובה היא מה קרה לפני מספר ימים שבנך החל להגיב בצורה כזו. יש כאן מצוקה כלשהי, שעד שלא נבין אותה, זה לא ברור איך כדאי לנהוג.
    האם משהו הפחיד אותו? האם נשאר לבד בסיטואציה מסויימת בלי שהיה מוכן לכך מראש ונבהל? נפל וקיבל מכה מפחידה, נבהל מכלב? משהו אחר? האם הוא אומר ממה הוא מפחד? (מהחושךף ממפלצות, מגנבים וכו').

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו