יציאה לחופשה ללא הילדים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יציאה לחופשה ללא הילדים
    ענת
    26/01/2010

    שלום רב,
    יש לי 2 ילדים בן 3.5 ובן חצי שנה.
    אנחנו מעוניינים לצאת לחופשה של לילה ולהשאיר אותם עם סבא וסבתא שהם מכירים ואוהבים.
    שאלתי היא האם חופשה קצרה כזו עם הכנה מתאימה כמובן לבן הגדול יכולה להזיק להם או לגרום לחרדת נטישה? הבן הקטן קטן מדי או שזה בסדר לצאת ללילה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאה לחופשה ללא הילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חופשה ללא הילדים

    נעמה סבג שמש
    26/01/2010

    ענת שלום,

    כיוון שמדובר על חופשה ללילה אחד, לבן הגדול לא יהיה קושי.
    לגבי הקטן- האם הוא איתך בבית? האם הוא יונק? האם הוא מתעורר רבות בלילה?
    אם כן, כמובן שהפרידה תהיה קשה עבורו.
    אם לא, וסבא וסבתא רגילים לטפל בו, זה יכול להיות בסדר, כל עוד את מרגישה נוח ושלמה עם העניין.
    חשוב שיידעו בדיוק מהם הרגליו, עד לפרטים הקטנים.
    כמו כן, מומלץ שהם יבואו לביתכם, כי אז לתינוק יהיה את מיטתו, יהיה את הפינה שלו וכך יהיה לו קל יותר להתמודד עם העדרכם.
    את מוזמנת לקרוא מאמרים שלי בנושא באתר זה או באתר שלי. כמו כן ישנן גם כתבות ב"מהתקשורת" אליהן התראיינתי בנושא זה.

    תהנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו