מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קונצרטאמא02/02/2010
שלום רב,
ביתי בת 5 וחצי משתתפת בחוג נגינה. היא אוהבת ללכת לשיעורים ומתלהבת מכך שתדע תוים, ותוכל להמציא מנגינות. המורה טוענת שיש לה כישרון רב ושמיעה אבסולוטית.
היא אמורה להשתתף בקונצרט בעוד כחודש. תיאורטית היא מתלהבת מהרעיון, אבל אתמול היתה חזרה והיא סירבה להשתתף וגם סירבה לצאת. ניסיתי לעודד אותה להשתתף כמו כולם אך נאלצתי להוציא אותה כדי לא להפריע. הסברתי לה שגם אם קשה לה בהתחלה היא צריכה לנסות להתגבר ואז תהיה לה הנאה וסיפוק. היא בכתה כי כן רצתה לנגן ואמרה שקשה לה ושאולי היא עוד קטנה. אח"כ עברה לסדר היום.התסכול אצלי היה כבד מנשוא כמעט. אנחנו כהורים מרגישים שעשינו משהו לא נכון. אנחנו נותנים לה הרבה חיזוקים, היא יודעת שהיא טובה, ועדיין היתה הילדה היחידה מכולם ש"עשתה בעיות".
איך ניתן לנסוך בה ביטחון שלא תתבייש?
מה לעשות במצבים כמו זה שעמדתי בו כשסירבה להשתתף?
האם לוותר מראש על הקונצרט או לקחת אותה לראות מהקהל או ללחוץ עליה שתשתתף?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונצרט
סמדר ריינר02/02/2010שלום לאמא,
זה נעים וטוב שיש ילד מוכשר. הילדה שלכם היא לא רק מוכשרת אלא גם חכמה ובעלת אינטילגנציה ריגשית. היא ידעה להגיד לכם שהי עוד קטנה...
היא בסך הכל בת 5.5. קונצרט זה גדול עליה. אם תמשיכו ללחוץ אתם עלולים להרוס לה את כל ההנאה מהמוסיקה. זה בסדר לעודד ילד, אבל גם חשוב להקשיב מתי האתגר הוא גדול עליו ריגשית, והעידוד שאתם יכולים להציע לא יוכל לגשר על הפער. תרפו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
