קונצרט

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קונצרט
    אמא
    02/02/2010

    שלום רב,

    ביתי בת 5 וחצי משתתפת בחוג נגינה. היא אוהבת ללכת לשיעורים ומתלהבת מכך שתדע תוים, ותוכל להמציא מנגינות. המורה טוענת שיש לה כישרון רב ושמיעה אבסולוטית.
    היא אמורה להשתתף בקונצרט בעוד כחודש. תיאורטית היא מתלהבת מהרעיון, אבל אתמול היתה חזרה והיא סירבה להשתתף וגם סירבה לצאת. ניסיתי לעודד אותה להשתתף כמו כולם אך נאלצתי להוציא אותה כדי לא להפריע. הסברתי לה שגם אם קשה לה בהתחלה היא צריכה לנסות להתגבר ואז תהיה לה הנאה וסיפוק. היא בכתה כי כן רצתה לנגן ואמרה שקשה לה ושאולי היא עוד קטנה. אח"כ עברה לסדר היום.התסכול אצלי היה כבד מנשוא כמעט. אנחנו כהורים מרגישים שעשינו משהו לא נכון. אנחנו נותנים לה הרבה חיזוקים, היא יודעת שהיא טובה, ועדיין היתה הילדה היחידה מכולם ש"עשתה בעיות".
    איך ניתן לנסוך בה ביטחון שלא תתבייש?
    מה לעשות במצבים כמו זה שעמדתי בו כשסירבה להשתתף?
    האם לוותר מראש על הקונצרט או לקחת אותה לראות מהקהל או ללחוץ עליה שתשתתף?

    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונצרט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונצרט

    סמדר ריינר
    02/02/2010

    שלום לאמא,
    זה נעים וטוב שיש ילד מוכשר. הילדה שלכם היא לא רק מוכשרת אלא גם חכמה ובעלת אינטילגנציה ריגשית. היא ידעה להגיד לכם שהי עוד קטנה...
    היא בסך הכל בת 5.5. קונצרט זה גדול עליה. אם תמשיכו ללחוץ אתם עלולים להרוס לה את כל ההנאה מהמוסיקה. זה בסדר לעודד ילד, אבל גם חשוב להקשיב מתי האתגר הוא גדול עליו ריגשית, והעידוד שאתם יכולים להציע לא יוכל לגשר על הפער. תרפו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו