ילד בן 5.5 עושה פיפי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 5.5 עושה פיפי
    יעל
    02/02/2010

    בני בן 5.5. לא עושה פיפי בלילה אולם ביום עושה מספר פעמים בתחתונים (בגן ובבית). בגן הוא מסתיר את זה ובבית אנו בשלב כבר שכועסים עליו. לקחנו אותו לבדיקות ותוצאותיהם לא הראו סיבה. יתרה מזאת הרופא אמר שאם הוא קם יבש מהלילה אז אין בעיה.
    כשאני מכריחה אותו ללכת לשירותים, תמיד יש פיפי אך כשאני שאולת תמיד "אין לי"
    כשאני שואלת למה אתה לא הולך לשירותים, יש לו מספר תשובות:" אני משתדל ולא מצליח" לא הרגשתי" לא רציתי להפסיד את הפעילות " וכו'.
    מה עושים? שנה הבאה הוא בכיתה א'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 5.5 עושה פיפי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 5.5 עושה פיפי

    סמדר ריינר
    03/02/2010

    שלום יעל,
    זו התנהגות שמעידה על מצוקה כלשהי. חשוב קודם כל לברר מהי אותה מצוקה. האם היד מרגיש לחוץ, חרד, האם היה מעבר כלשהו לאחרונה בחייו או שינוי אחר. איך ההתנהגות שלו בשאר הזמן, מעבר לעניין הפיפי? אם לא תצליחו להגיע להבנה בעצמכם, אולי כדאי לפנות לטיפול. מה שברור הוא שהכעס שאתם כועסים לא עוזר. אולי כדאי להשקיע את האנרגיה הזו בחיפוש הסיבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו