חרדת נטישה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה
    נירית
    03/02/2010

    בתי בת 4.5 ויש לה עד היום קושי בלהפרד ממני בגן. הילדה מאוד אינטלגנטית וישנה איתנו מינקות במיטה כל הנסיונות להעביר אותה לחדרה עלו בתוהו ואני התייאשתי. הבעיה היא בגן- עברנו לא מזמן עיר והמצב קצת החריף . היא טוענת שהיא שונאת את הגן שאין לה חברים שהיא רוצה להיות איתי ואומרת שהיא מרגישה שהיא מפחדת כשאני עוזבת אותה. הגננות אומרות שהיא מפונקת וכמה פעמים כבר החזיקו אותה בכח כשהיא משתוללת ובוכה ואני הולכת- לטענתם זאת השיטה. היום היא אמרה לי שהיא מפחדת שיקחו אותה בכח וכשהגננת לקחה אותה בכח לא נתתי לה כי זה ממש לא נראה לי, ושוב- הילדה מאוד אינטלגנטית וזה לא נראה לי מתאים בכלל, והגננת גם העבירה עלי ביקורת שאני צריכה פשוט ללכת כשהיא מחזיקה אותה בכח ואני פשוט עושה עוול לילדה. קשה לכתוב פה את הכל אני רק אוסיף שכשאני מדברת איתה שאמא לא עוזבת אותך וכו' זה קצת עוזר אבל אני מותשת מלעשות את זה כל יום... אודה לכם על תגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה

    סמדר ריינר
    03/02/2010

    שלום נירית,
    נראה לי שכדאי שתפנו לטיפול, יש פה בעיה שהיא מעבר לפרידה בגן ומכבידה עליכם ומונעת מהילדה המשך התפתחות תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו