מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 4.5 הולך לגן בבכידני03/02/2010
שלום
בני בן 4.5
בשבועיים האחרונים, כל פעם שאמור להפרד ממני בגן, מחזיק לי חזק את הרגל, לא נותן לי ללכת וכשאני הולך הוא מתחיל לבכות ונרגע לאחר מספר דקות.
לדברי הגננת, לאחר מכן ההתנהגות שלו בגן בסדר גמור ללא שום בעיות חברותיות
כמו כן בבית ההתנהגות שלו רגילה לחלוטין. לא היה שום אירוע בעייתי בבית לאחרונה
אני מדבר איתו על זה אולם אין אף אחד שמציק לו בגן, הוא מאד אוהב את הגן, הוא לא מפחד מהגן. יש לציין שהוא ילד חברותי ופתוח
כמו כן זוהי כבר השנה השנייה בגן וההתנהגות החלה רק עכשיו, ללא כל סיבה נראת לעין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה לא ברורה
סמדר ריינר03/02/2010שלום דני,
שאלתך נראית כאילו נקטעה באמצע. מה בעצם אתה שואל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא
דני04/02/2010מה יכולה להיות הסיבה למקרה זה סתם כך באמצע השנה (אולי סתם פינוק)
ומהו הפתרון וההתנהגות הנדרשים ממני כהורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד שבוכה
סמדר ריינר04/02/2010שלום דני,
גם אם זה סתם פינוק, השאלה היא למה עכשיו? למה לא קודם?
אני לא מספיק מכירה את הילד ואותכם כדי לדעת את הדברים האלו. השאלה היא גם למי זה מפריע? הרי הגננת אומרת שאחר כך הוא בסדר גמור בגן.
כמובן תלוי כמה אמון יש לכם בגננת, ואם יש לכם מחשבה שאוי בכל זאת מהשו התשתנה בגן ולכן הילד חושש ללכת לשם.
יכולות להיות סיבות נוספות, שאני יכולה להעלות בזהירות, כמו למשל האם חש שאתה מתרחק ממנו לאחרונה (עסוק בעבודה? סיבות אחרות?) או שקרה לאחרונה שגילה בשלב כלשהו שהשאירו אותו לבד בסיטואציה מסויימת והלכו בלי להגיד לו? וכך איבד אמון ולא משחרר? כמו שאמרתי, אני לא מכירה ולא יודעת.
אם זה לא באמת מפריע לתפקוד שלו, אולי באמת אין סיבה התייחס לכך באופן מיוחד, ואז אם זו מניפולציה - זה ייפסק אם המטרה לא מושגת.
אם זה כן מפריע או מתגבר, כדאי לבדוק טוב יותר מה קורה, אולי בעזרת ייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת
דני04/02/2010תודה על התשובה.
שאלה נוספת- האם הבטחה למתן פרס כלשהו במידה ולא יבכה שבוע היא נכונה במקרה זה, או שיכולה לגרום לנזק בעתיד?
יש לציין שעד כה לא היה צורך בנתינת פרסים במקרים של בעיות התנהגותיות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר04/02/2010דני שלום,
אםן מדובר ב"פינוק" כמו שאתה חושב, אז לא, כי כך הוא משיג כל מיני דברים במניפולציה. פשוט לא להתרגש. אם הוא ירגיש שזה נורא חושב לכם, אין לו סיבה להפסיק או לא לפתח סימפטום אחר במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
