ילד בן שלוש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שלוש
    עדי
    08/02/2010

    שלום,
    יש לי ילד בן שלוש שהחל להתנהג באופן מוזר. כל פעולה שצריך לעשות איתו הוא מתחיל במשפט לא אבא רק אמא.. הבוקר הוא הגיע למיטה שלנו להעיר אותנו, עניתי באופן שקט אמא במיטה תקום עם אבא היום, כתגובה הוא החל להשתולל לצרוח לבכות לא אבא רק אמא - אבא תחזור למיטה וממש דחף אותו למיטה. יש לציין שרק התעוררנו וממש כואב לי הלב שהוא בוכה ככה על הבוקר אבל לא נכנעתי ונשארתי במיטה. איך נכון להגיב? באסרטיביות? בחיבוק ונשיקה- בוא קום עם אבא? להניח אותו בחדר ולומר לו שאנחנו לא מקבלים כזו התנהגות ושירגע יצא גם עם זה כרוך בבכי על הבוקר? תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שלוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3

    סמדר ריינר
    08/02/2010

    שלום עדי,
    אין שום דבר מוזר בהתנהגות של בנך. זוהי התנהגות שאופיינית פעמים רבות לגילו. זהו גיל שבו בנים רבים מפנטזים "להתחתן" עם אמא והיו רוצים להעלים את אבא. זה לא באמת, הם מאוד אוהבים את אבא, אבל באופן זמני יש להם מעין תחרות איתו על אמא. זה נקרא השלב האדיפאלי.
    אני לא חושבת שצריך להגיד לו שלא מקבלים התנהגות כזו, אבל גם לא צריך לקבל את התכתיבים שלו. זה לא נורא אם הוא בוכה. אפשר להגיד לו שהוא נורא רוצה להיות עם אמא, אבל אמא נמצאת גם עם אבא, וכשהוא יגדל הוא ימצא בת שמתאימה לו ויוכל להתחתן איתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו