ילד בן שנה וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנה וחצי
    חסוי
    15/02/2010

    שלום יש לי בן שנה וחצי,לאחרונה הוא התחיל לפתח פחדים ממקלחת דבר אשר הוא מאוד אהב לעשות יש לו פחד מחתולים , מחושך מלהיות לבד חשוב לציין שאלה דברים שהוא מעולם לא פחד מהם.
    דבר נוסף והא החשוב לי ביותר להבין , זה שבשבוע האחרון שאני מגיעה לקחת אותו מהגן הוא ממש נראה מבוהל ולא רוצה לבוא איתי הביתה כשבעלי הולך לקחת אותו מהגן אז הכל בסדר חשוב לי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לזה שהוא ממש לא רוצה לבוא איתי הביתה הוא ממש רץ למטפלת שתרים אותו ולא רוצה לבוא איתי.
    אשמח מאוד באם תוכלו לענות לי על השאלה.
    תודה ויום טוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנה וחצי

    סמדר ריינר
    15/02/2010

    שלום לאמא החסויה,
    אני בודאי לא יכולה לדעת מדוע הוא לא רוצה לבוא איתך בלי להכיר אותכם. כאשר פוחד מדברים צריך ללוות את הפחד שלו בעדינות במילים. במקלחת כדאי לנסות לתת לו מקסימום שליטה בסיטואציה, להגיד לפני כל דבר שעושים (לפני ששוטפים את הראש, לפני שמוציאים מהמים, לפני שמכניסים אליהם) אפשר לשלב משחקים באמבטיה, וכו'. ובכלל להסביר כל דבר ולתת אופציות. כולל לא להשאיר אות ובחושך, ובודאי לא להשאיר אותו לבד כשהוא ער, אם זה מפחיד אותו, אלא לשבת לידו עד שנרדם ולהשאיר אור קטן. אולי יש משהו בהתנהגות שלך (שוב, אני לא מכירה אותך ולכן אני מסתייגת) שלא כל כך מותאם לתינוק בגילו והו אחווה אותך חדה מדי עבורו. תינוק זקוק להרבה הדרגתיות וליווי מילולי וריגשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנה וחצי

    חסוי
    17/02/2010

    שלום סמדר

    בתגובה למה שרשמת לי רציתי לציין שבבית הכל בסדר ביחסים שלי עם הילד שלי אנחנו משחקים צוחקים משתוללים וגם כשצריך להעיר לו אז אני מעירה לו מה שלא ברור לי זה למה דווקא עכשיו אחרי תקופה לא קצרה שהוא בגן רק בשבועיים האחרונים הוא לא רוצה לבוא איתי הביתה מה זה יכול להיות? מה אני פתאום ביום בהיר עשיתי לא בסדר?
    לעזרתך אודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנה וחצי

    סמדר ריינר
    17/02/2010

    שלום לאמא החסויה,
    אני באמת לא יכולה לדעת אם עשית משהו לא בסדר ואם כן מה זה. אני חושבת שזה נדיר מאוד שילד מבוהל מאימו וללא רוצה לבוא איתה. ילד יכול לא לרצות ללכת הבייתה מהגן מסיבות שונות, כי הוא באמצע משחק, או סתם לא מתחשק לו, או שהוא בודק גבולות, או שהוא בתקופה שהוא מעדיף את אבא, אבל מהתאור שלך זה לא נשמע כך. זה מאוד נדיר ומוזר שילד מפחד כך מאימו. מה הסיבה לכך אני לא יכולה לדעת דרך האינטרנט, ואני חושבת שכדאי שתפנו לייעוץ מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו