התנהגות בלתי מוסברת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות בלתי מוסברת
    יעקב
    21/02/2010

    בני בן ה- 4.5 עד לא מזמן היה ילד שובב אך מקסים וממושמע בד"כ. בזמן האחרון הוא מתנהג בצורה רעה לכל הסובבים אותו - בגן - לילדים ולגננת, לי ולאבא שלו וגם לחברים שלו. הוא כועס מרבית הזמן (דבר שממש לא היה בעבר), הוא מקלל (קללות ממש לא יפות) ועוד. אני ממש לא יודעת מה לעשות, דיברתי איתו ברוגע המון פעמים, ניסיתי להעניש אותו אך שום דבר אינו עוזר. הגננת אמרה לי ביום שישי האחרון שהוא מציק לכל הילדים שהוא ממש מפריע (שופך חול על כולם, מרביץ וכו')בצהרון שלו יש ילדים יותר גדולים ממנו, והאחראית לא ממש שולטת עליהם - האם הוא מחקה אותם? הם משתוללים ורוב הזמן משחקים משחקי מלחמה. לכלבה שלנו הוא כל הזמן מציק ומרביץ, בפארק ילד שאל איך קוראים לך והוא ענה "מה אכפת לך" - מה קורה לו. למה הוא מתנהג כך? ומה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות בלתי מוסברת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות בלתי מוסברת

    סמדר ריינר
    21/02/2010

    שלום לך,
    קודם כל כדאי לבדוק האם קרה משהו בזמן האחרון, במשפחה או הסביבה: הולדת אח, משבר במשפחה, מעבר דירה, או כל שינוי אחר, שיכול להיות גם לטובה אבל לילד קשה להסתגל אליו. שנית כדאי לברר האם לילד מציק משהו או קשה לו. צריך להבין הילד הו אלא ילד רע, אלא מאותת על מצוקה מסויימת וצריך לנסות להבין אותה. אני לא מקבלת את ההסבר שהוא מושפע מילדים שמתפרעים בגן. זה לא הסבר רציני בעיני. ילד יכול להיות מושפע עד רמה מסויימת - באותו רגע או בגן אבל התנהגות שקורית כל הזמן וגם בבית היא משהו יותר עמוק ומעבר לכך. צריך לבדוק היטב מה קרה לו ואם לא מצליחים אז לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לפנות

    יעקב
    21/02/2010

    למי כדאי לפנות על מנת לקבל ייעוץ? דיברתי עם אמא של חבר שלו מהגן ומתברר שגם לו יש בשבוע האחרון בעיות התנהגותיות חריגות. מה אני צריכה להבין? אולי יש משהו בגגנת או בסייעת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי לפנות

    יעקב
    21/02/2010

    למי כדאי לפנות על מנת לקבל ייעוץ? דיברתי עם אמא של חבר שלו מהגן ומתברר שגם לו יש בשבוע האחרון בעיות התנהגותיות חריגות. מה אני צריכה להבין? אולי יש משהו בגגנת או בסייעת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי לפנות

    סמדר ריינר
    21/02/2010

    שלום,
    אם יש חשש שמשהו קרה עם הגננת או הסייעת זה משהו שצריך לבדוק. קודם כל אפשר לשאול את הילדים עצמם, האם קרה להם משהו לא נעים בגן? אפשר לשאול הורים נוספים, אפשר לבוא לבדיקות פתע בגן ולהתרשם מה קורה.קצת קשה לקפוץ למסקנות על סמך החומרים שהבאת, קודם כל הייתי ממליצה לנסות לדבר עם הילד ולהבין טוב יותר מה קורה לו, ואז לשקול האם יש לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו