מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות בלתי מוסברתיעקב21/02/2010
בני בן ה- 4.5 עד לא מזמן היה ילד שובב אך מקסים וממושמע בד"כ. בזמן האחרון הוא מתנהג בצורה רעה לכל הסובבים אותו - בגן - לילדים ולגננת, לי ולאבא שלו וגם לחברים שלו. הוא כועס מרבית הזמן (דבר שממש לא היה בעבר), הוא מקלל (קללות ממש לא יפות) ועוד. אני ממש לא יודעת מה לעשות, דיברתי איתו ברוגע המון פעמים, ניסיתי להעניש אותו אך שום דבר אינו עוזר. הגננת אמרה לי ביום שישי האחרון שהוא מציק לכל הילדים שהוא ממש מפריע (שופך חול על כולם, מרביץ וכו')בצהרון שלו יש ילדים יותר גדולים ממנו, והאחראית לא ממש שולטת עליהם - האם הוא מחקה אותם? הם משתוללים ורוב הזמן משחקים משחקי מלחמה. לכלבה שלנו הוא כל הזמן מציק ומרביץ, בפארק ילד שאל איך קוראים לך והוא ענה "מה אכפת לך" - מה קורה לו. למה הוא מתנהג כך? ומה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות בלתי מוסברת
סמדר ריינר21/02/2010שלום לך,
קודם כל כדאי לבדוק האם קרה משהו בזמן האחרון, במשפחה או הסביבה: הולדת אח, משבר במשפחה, מעבר דירה, או כל שינוי אחר, שיכול להיות גם לטובה אבל לילד קשה להסתגל אליו. שנית כדאי לברר האם לילד מציק משהו או קשה לו. צריך להבין הילד הו אלא ילד רע, אלא מאותת על מצוקה מסויימת וצריך לנסות להבין אותה. אני לא מקבלת את ההסבר שהוא מושפע מילדים שמתפרעים בגן. זה לא הסבר רציני בעיני. ילד יכול להיות מושפע עד רמה מסויימת - באותו רגע או בגן אבל התנהגות שקורית כל הזמן וגם בבית היא משהו יותר עמוק ומעבר לכך. צריך לבדוק היטב מה קרה לו ואם לא מצליחים אז לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לפנות
יעקב21/02/2010למי כדאי לפנות על מנת לקבל ייעוץ? דיברתי עם אמא של חבר שלו מהגן ומתברר שגם לו יש בשבוע האחרון בעיות התנהגותיות חריגות. מה אני צריכה להבין? אולי יש משהו בגגנת או בסייעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי לפנות
יעקב21/02/2010למי כדאי לפנות על מנת לקבל ייעוץ? דיברתי עם אמא של חבר שלו מהגן ומתברר שגם לו יש בשבוע האחרון בעיות התנהגותיות חריגות. מה אני צריכה להבין? אולי יש משהו בגגנת או בסייעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי לפנות
סמדר ריינר21/02/2010שלום,
אם יש חשש שמשהו קרה עם הגננת או הסייעת זה משהו שצריך לבדוק. קודם כל אפשר לשאול את הילדים עצמם, האם קרה להם משהו לא נעים בגן? אפשר לשאול הורים נוספים, אפשר לבוא לבדיקות פתע בגן ולהתרשם מה קורה.קצת קשה לקפוץ למסקנות על סמך החומרים שהבאת, קודם כל הייתי ממליצה לנסות לדבר עם הילד ולהבין טוב יותר מה קורה לו, ואז לשקול האם יש לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
