קושי להרדם...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קושי להרדם...
    דקל
    02/03/2010

    שלום רב!
    בני בן השלוש מתקשה להרדם לבדו בלילה וכן מתעורר מס' פעמיים במהלך הלילה. אנחנו צריכים לשבת לידו על הספה ואז מתחיל תהליך ארוך ומייגע של כל מיני בקשות: חם לי תורידו לי את השמיכה... אני רוצה מים.... וכו' וכן הוא לעיתים משמיע קולות או מדבר בלחש לעצמו התהליך הזה יכול להמשך אפילו עד שעה וחצי. יש לציין שהוא עדין נרדם עם בקבוק שגם את זה היינו שמחים כבר לסיים...
    והפרט שאותו עדין לא ציינתי זה שנולד לו אח לפני כחודשיים, אך התנהגות זו הייתה קיימת כבר קודם לכן...
    היינו מעוניינים לגרום לו לישון בכוחות עצמו, וכן שלא יתעורר יותר בלילות...
    כשהוא מתעורר בלילה הוא קורה לנו, אנו צריכים לעמוד לידו עד שהוא נרדם... וזה יכול להגיע למס' פעמיים בלילה.
    אודה לכם את תייעצו לנו מה לעשות בנדון, וכן האם זה זמן טוב לשינוי למרות הסמיכות לכך שנולד לו אח? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי להרדם...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי להרדם או חוסר רצון להרדם?

    נעמה סבג שמש
    04/03/2010

    דקל שלום,

    בדר"כ אני לא בעד לערוך שינויים בסמיכות לשינוי כה משמעותי שחל בחייו.

    עם זאת, המצב בו אתם נמצאים מתיש ומתסכל, ובוודאי מקשה עליכם על תפקוד נכון איתו גם במהלך היום.

    הקושי נשמע כלא נובע מבעית שינה אלא מבעיה של גבולות.

    האם הילד ישן צהריים? ניסיתם להמנע מכך?
    אם אין זה העניין, האם הילד מבלה עם שניכם מספיק זמן במהלך היום?
    האם הצבת הגבולות היא חד משמעית או שאתם משתפים פעולה עם הטרטור הלילי?

    המצב בהחלט פתיר. אל תשתפו פעולה והיו עקביים.

    הכינו אותו במהלך היום להתנהלות החדשה. תנו הפתעה קטנה באופן מיידי.

    אתם מוזמנים לקרוא באתר שלי מאמר על גבולות.

    אם לא תתמודדו לבד, אולי יהיה נכון לערב איש מקצוע. להמשיך כך לא ניתן!

    בהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלה של תהליך...

    דקל
    05/03/2010

    הי נעמה, תודה על התגובה.
    אני מניחה שאנחנו עשינו טעיות בתחום השינה, ולכן עכשיו הקושי הוא גדול. אנחנו נמצאים איתו די הרבה כשהוא בבית. במהלך היום הוא נמצא בפעוטון ושם ישנים צהריים בערך שעה וחצי כל יום. אני מניחה שהקושי הוא לא בגלל שהוא לא עייף, אלא חוסר היכולת שלו להרדם לבד.
    אנחנו התחלנו תהליך באופן עצמאי והפעולה הראשונה שעשינו היא: לא לשבת לידו על הספה. בלילה הראשון הוא צרח שעה וחצי ואמר "אני לא רוצה להיות לבד..." ישבנו על הספה בסלון שקרובה עליו (לא בתוך החדר או בכניסה אליו). היה קשה ולבסוף הבטחתי לו מתנה אם יצליח לישון לבדו, לבסוף הוא נרגע ונרדם ואכן קיבל הפתעה למחרת. בלילה השני שוב היה קשה אך פחות הוא כבר לא בכה. אך היום בלילה, הלילה השלישי אחרי ששתה את הבקבוק (שגם ממנו צריך להגמל בקרוב...) רצה עוד בקבוק והתעקשנו שלא אז הוא בכה המון וצרח... דיברתי איתו הוא נרגע קצת ואז אמר שהוא פוחד... אמרתי לו שאנחנו בבית ואין לו מה לפחד וכעבור שעה וחצי הוא נרדם.
    אני מקווה שאנחנו פועלים נכון, זה לא פשוט ואני מקווה שאנחנו לא עושים יותר מידי טעויות בדרך. אודה לך אם תייעצי לי איך להמשיך להתנהל הלאה...
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו