חוסר ביטחון עצמי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ביטחון עצמי
    ורד
    15/03/2010

    שלום
    בתי בת 8. ילדה יפה,חכמה ויש לה מלא חברות.
    משום מה היא כל הזמן נותנת לחברות להשפיל אותה,לצעוק ,לכאוס.
    אם היא רבה עם חברות, היא חוזרת מבית הספר ומתחילה להתקשר ולהתנצל.
    דיברתי איתה והסברתי לה שהיא צריכה להיות ליד הבנות שהיא תרגיש טוב איתם, אבל היא נדבקה לבנות המקובלות בכתה וכל הזמן משפילה את עצמה.
    מה אני יכולה לעשות עם זה? איך להסביר לה?האם צריך לדבר איתה על זה ,או לא?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ביטחון עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ביטחון עצמי

    סמדר ריינר
    16/03/2010

    שלום ורד,
    אני לא בטוחה שלבת שלך יש בעיה של חוסר ביטחון עצמי. ילדה עם חוסר ביטחון עצמי אין לה "מלא חברות" והיא לא מתחברת עם המקובלות של הכיתה. אני מבינה שיש משהו בהתנהגות שלה שלא נראה לך, אבל אני לא בטוחה שהיא סובלת. צריך קודם כל הבין יותר טוב את הסיטואציה, ולמה זה קורה. מה גורם לילדה להתקשר ולהתנצל, על מה הבנות כועסות, וכו', האם זה עוזר לה שהיא מתנצלת, האם בשאר הזמן היא נהנית לבלות איתן, הייתי מבררת איתה יותר מה קורה שם, לפני שהייתי מסיקה מסקנות ומחליטה איך לפעול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו