מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 2 וחצי מרביצה לאבארינה15/03/2010
שלום רב
נכדתי בת שנתיים וחצי ילדה נבונה וחכמה אבל מדי פעם שאבא או אמא משחקים איתה היא יכולה
פתאם להפליק לאבא שלה ומתנהגת כאילו לא קרה כלום ההורים ההמומים מאוד כועסים ובצדק
שאלתי מה פשר ההתנהגות הזאת.
יש לציין לפני ארבעה חודשים נולדה לה אחות ומה שקורה הילדה הגדולה מאוד עצובה וכל פעם
כאילו שהיא רוצה לבכות ומראה סימנים של מצוקה
אודה לכם על תשובתכם
בברכה רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת שנתיים וחצי
סמדר ריינר16/03/2010שלום רינה,
למה ההורים כל כך המומים? ולמה את חושבת שזה בצדק? ילדים רבים מביעים את עצמם בגיל הזה עם הידיים, כשאין להם מילים למשהו שהם מרגישים. לא צריכים להיות המומים. כנראה יש לכם ציפייה מהילדה שתהיה תמיד ילדה טובה ולא תראה תוקפנות אף פעם, וזו ציפייה לא הוגנת מילדה בגיל הזה. זה לא אומר שצריך לקבל את זה ולעבור על זה בלי התייחסות, אבל באמת שאין מה להיות המומים.
צריך לדבר איתה, לשאול אותה מה קרה לה, ולהציע מילים לתאר את החוויה: "את כועסת על אבא? למה את כועסת" ולנסות לנהל שיחה במקום הרבצה, ולהגיד לה כשכמרגישים כועסים אפשר להגיד, לא צריך להרביץ. לאט לאט היא תוכל למצוא דרכים טובות יותר לבטא רגשות קשים שיש לה. בתנאי שתוכלו לקבל אותם ולתת להם לגיטמציה, שהם גם חלק מהחוויה שלה, בלי להיות המומים ולהגיד לה שלא יפה להרגיש ככה, כי אבא כל כך אוהב אותה וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה שמרביצה לאבא
רינה16/03/2010תודה על התשובה המהירה
מכל הלב רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה:-)
סמדר ריינר16/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה בת שנתיים וחצי
מהא17/03/2010שלום רינה,
לפי דעתי ילדים בגיל 2 שנתיים וחצי משתמשים בידיים שלהם הרבה ,התנהגות זו מאד טבעית . אם לדעתך התנהגותה אכן מוגזת צריך לחשוב למה היא מוגזמת בכלל, לפעמים הילד מחפש תשומת לב רבה מההורים שלו וכפי שאמרת שכבר לילדה יש עוד אחות, וההורין במצב זה צריכים לתת יותר תשומת לב לילדה. ובמידה והילדה כועסת, ההורים צריכים לשאול אותה למה היא כועסת על אבא או אמא.. לשאול אותה ולתת לה להתעסק במתן תשובה והבעת רגשות שאולי דרכן היא תפחית את שימוש בידיים.
מקווה שעזרתי
מהא- סטודנטית לתואר שני בחינוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
