מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיית התארגנות בכל בבוקרחוה16/03/2010
שלום רב,
אני אמא לילדה בת 4 וחצי כל בוקר לפני שיוצאים מהבית הופך לסיוט.
זה מתחיל שאני מקימה אותה בנשיקות ורוצה שרק יהיה טוב ושנצא בזמן.
אני מקימה אותה בכח כי היא לא רוצה לקום לא רוצה להתלבש זורקת הכל על הרצפה, מסתירה את הפנים כדי שאני לא אשטוף לה אותם
כל זאת לאחר שבערב כבר הכנו בגדים ללבוש מראש והסברתי לה שזה מה שהיא לובשת ואמא
ממהרת מאוד בבוקר.
יוצא מצב שאני במעלית עם הילדה והיא ללא נעלים וגרביים (כי היא לא מוכנה לנעול או לגרוב אותם)
לפעמים גם רק עם חולצה ותחתונים ואת המכנסיים היא לובשת באוטו בלי ברירה כי אני צועקת עליה
פשוט נורא, אני לא יכולה להמשיך כך יותר בטח גם היא לא .... בבקשה עזרי לי.
תודה , חוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית התארגנות בבוקר
סמדר ריינר16/03/2010שלום חוה,
נשמע לי שמה שקרה לכן הוא שהיה בוקר אחד או שניים שבהם היה לילדה מצב רוח לא טוב והיא עיכבה אתכן, ומאז את נכנסת לחרדה וללחץ סביב העניין וזה נהפך למאבק כוח ביניכן. כדי להפסיק את המעגל הזה את צריכה לצאת מהלחץ, ולהיות רגועה יותר. הייתי מפסיקה לדבר איתה על העניין לילה מראש, ומפסיקה לתכנן את כל פעילותי כך שכל העניין בבוקר הוא איך הוד מעלתה תאפשר לך לצאת בזמן. קחי לך כמה ימים שבהם תבקשי לאחר בעבודה, תקומו יותר מוקדם, דברי אליה באסרטיביות בלי להתחנן, ובלי להפעיל מניפולציות (לנשק כדי שהיא תקום בטוב - זה ממש מקומם, היא מרגישה את הלחץ שלך ולא מאמינה לנשיקות שלך) פשוט להעיר אותה, ולא לעשות עניין. מאחר והערת אותה קודם וגם הודעת בעבודה שתאחרי, אין לך לחץ ולה אין כוח עלייך, מאותו רגע ואילך את מנהלת הבוקר בענייניות. אם היא לא קמה, את פשוט חוזרת על הוראתך בתקיפות, בלי לצעוק וובלי להתחנן, ממשיכה את הכנותייך לצאת מהבית, בלי תלות ברמת המוכנות שלה. בשלב מסויים היא תרגיש שאת לא מתרגשת ממנה ותתחיל לדאוג בעצמה שאולי כדאי להתארגן כי לאמא זה כבר לא מזיז, וזה כבר לא כיף לריב כשאין פרטנר. לאחר כמה ימים כאלה, יש סיכוי סביר שהבעיה תיפתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
