מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד עצבניסנדרה15/04/2010
שלום לכולם!
אני מבקשת יתייעצות לגבי הבן שלי שהוא בן 7,5 שנים. לפני שנה נולדה לו אחות והוא מאוד שמח לה
גם בשנה אחרונה אנחנו עברנו דירה והגענו למקום ממש נחמד,השכנים שלנו יש להם גם ילד באותו גיל כמו הבן שלי והם אפילו הולכים לאותה כיתה,אני לוקחת אותם.
בזמן אחרון הבן שלי התחיל להיות ממש אגרסיבי וזה כלפי כולם,כולל סבתא שלו (אמא שלי),וגם סבתא של השכן שלנו וגם כלפי השכן (הילד) עצמו. הם כמו כל הילדים לפעמים רבו ,אבל בדרך הם משחקים ביחד בלי בעיה. אני לא יודעת מה קרה לו בזמן אחרון ,אבל ברגע שהוא מקבל התקפי זעם
וזה לא משנה בגלל מה,לא קיבל משהוא ביקש,לא השאירו לו ללכת לאן שהוא רצה,אז הוא פשוט צורח,זורק דברים,מרביץ לילדים וגם למבוגרים,מנסה לגרש מהבית,צועק שהוא שונא את כולם וזה מגיעה פשוט למצב שילד רועד מרוב העצבים בצורה לא נורמלית.
אנחנו בהתחלה ניסינו לתת לו אונשים כמו אי קבלת מחשב,או אי צפיה בטלויזיה,אבל זה לא עוזר
ניסינו גם לדבר איתו,להסביר שהוא עדיין ילד קטן וההיתנהגות הזאת פשוט לא מקובלת,הוא מקשיב,אבל למחרת הוא שוכח ומתחיל שוב לצעוק ולזרוק דברים
אני מאודה מבקשת אם מישהו יכול להסביר לי למה הוא מתנהג ככה,אני עכשיו שוב בהריון,אולי חסר לו תשומת לב וככה הוא גרם שיסימו לב אליו?
אשמח לקבל תגובות
תודה
סנדרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד עצבני
סמדר ריינר15/04/2010שלום סנדרה,
בהחלט ייתכן שההשערה שהעלית היא נכונה. הוא עבר הרבה דברים בשנה האחרונה, גם התנתק ממקם מגורים שהוא הכיר, וגם נולדה לו אחות שגוזלת הרבה תשומת לב אחרי ש-6 שנים הוא היה בן יחיד, וגם עוד מעט זה הולך לקרות שוב, וגם בטח הוא התחיל גם בית ספר בזמן הזה ועזב את הגן, אלה המון מעבירם ושינויים בבת אחת. אין ספק שיש לו סיבות להרגיש מוטרד ולא מוחזק.
כדאי לדבר איתו על כך שאולי הוא מרגיש אחרת בתקופה האחרונה, אולי הוא מקנא וכועס, וזקוק ליותר התייחסות. תנסו להקדיש לו זמן לבד איתכם מספר פעמים בשבוע, ולוודא שאכן במהלך היום אתם לא מפספסים אותו, אם הוא מתנהג יפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
