מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שני ילדיםאלה19/05/2010
שלום אב, יש לי שני ילדים קטנים: בת בת 3 ובן בן שנה ו-5 חודשים
אני יצאתי לעבודה לפני כ-3 חודשים אחרי שישבתי בבית יותר ומנה לאחר הלידה, את בני שמתי במשפחתון עם 8-9 ילדים. לאחרונה בני החל לנשוך ולהרביץ את הילדים במשפחתון, וגם את אחותו. איני יודעת כיצד להתמודד עם הבעיה הזו, מה עליי לעשות?
בנוסף ביתי החלה לגמגם לפני כשבועיים, היא בגן ויצו מהספטמבר האחרון, האם ללכת לקלינאית תקשורת? דיי לחוצה מהעניין
אנא למי שיש עצות אשמח לשמוע, אני בעבודה טרייה ולא יכולה לפספס ימי עבודה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני ילדים
סמדר ריינר19/05/2010שלום אלה,
ילידם בגיל של בנך אכן נושכים זה את זה בגן, מסיבות שונות, העיקרית שבהם היא שבדרך כלל אין להם מספיק יכולת מילולית לבטא את עצמם, ואין להם כלים להתמודד עם תסכול. חלק מתפקידם של ההורים ושל הגננת הוא ללמדם לעשות זאת, על ידי ליווי מילולי של הסיטואציה, ולימוד דרכי תגובה אלטרנטיביים. למשל:"זה מעצבן שעכשיו דני משחק בצעצעוע ולא אתה, אתה רוצה גם, עכשיו נחכה שדני יסיים, ובינתיים נשחק במכונית, אחר כך בצעצוע של דני." וכמובן להסביר בצורה ברורה ותקיפה שלא נושכים.
לגבי הילדה, כאן המצב מסובך יותר, ילדה שדיברה כרגיל והחלה לגמגם, זה יכול להיות בגלל חלילה מצב טראומתי מסויים, לכן פה הייתי בודקת יותר ביסודיות מה קורה איתה לפני שהייתי ניגשת לטפל בסימפטום. תבררו טוב האם היא חוששת ממשהו, האם יש לה פחדים, האם יש התנהגויות נוספות, ובכל מקרה ניתן לגשת למכון להתפתחות הילד כדי להתחיל תהליך של אבחון שבודק מה הבעיה ואיזה סוג טיפול מתאים לה, ריגשי או של קלינאית תקשורת או שניהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
