גמילה מטיטולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    דורית
    30/05/2010

    שלום,
    הבת שלי בת שנתיים ועשרה חודשים, היא עושה פיפי וקקי באסלה, ואם היא עם תחתונים, היא מבקשת ללכת לשירותים.
    הבעיה היא שאחרי מס' שעות שהיא עם תחתונים היא מבקשת את הטיטול בחזרה או במקרה אחר שהיא לא מוכנה ללבוש תחתונים אלא רק טיטול. היא מבקשת בהחלטיות.
    אנחנו בתוך התהליך כבר חודשיים שבו היא מסתובבת בבית עם תחתונים/ בלי תחתונים איך שבא, קוראות ספר בנושא יחד, אבל היא בשלה.
    היא לא מוכנה להיפרד מהטיטול.
    אני יודעת שהיא מוכנה פיזית אבל הפחד שלי שאם אני אלביש לה רק תחתונים ולא אחזיר לה את הטיטול זה יזיק לתהליך.
    האם בכלל אפשר להוריד/להחזיר טיטול לסירוגין? יש גרסה שטוענת שלא מחזירים טיטול ברגע שהורדנו וזה ממש לא מתאים למקרה שלי.
    אני מקווה שהובנתי.

    תודה - דורית


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים

    סמדר ריינר
    30/05/2010

    שלום דורית,
    נראה לי בהחלט שכדאי לך להקשיב לאינטואיציה שלך בעניין הזה. אין חוק אחד שמתאים לכולם. אחד העניינים המרכזיים בנושא הגמילה הוא נושא השליטה. הילדה צריכה להרגיש שיש לה שליטה בתהליך, ואם היא רוצה חלק מהיום לחזור לטיטול, הייתי הולכת עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו