רכישת קריאה בכתה א

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רכישת קריאה בכתה א
    חנית
    13/06/2010

    בני מסיים את כתה א ולא הצליח לרכוש את הקריאה והכתיבה ומתקשה מאוד בחשבון. עשינו אבחון ועלינו על כמה לקויות ובעיות קשב. התחלנו בהוראה מתקנת ובני מרגיש שם מצויין ויש כימיה עם המורה אבל לא ממש עושה מאמץ ללמוד. בשעור אחד הוא מראה ידיעות בחלק מהדברים ובשעור אחר כאילו ואינו זוכר דבר. קשה לדעת מה הוא יודע ומה לא ואם הוא בכוונה או לא אומר שאינו יודע. הוא מעדיף לעשות צחוק, פרצופים וקולות ונוהג בילדותיות. אני יודעת שתמיד היה ילדותי ביחס לגילו. אולי אינו מספיק בשל אבל הנחתי לו בעניין כמה חודשים ואין שינוי. הפער שהוא פותח גדול מדי. בנוסף, איני יודעת אם יש מקום לעיצוב התנהגות למרות שהוא מחונך ומקשיב להוראות. הוא פשוט מרגיש נוח עם הדימוי של לא יודע ולא להתאמץ ובעיקר כי הוא מרגיש כך קטן וחמוד..... מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רכישת קריאה בכתה א

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכישת קריאה

    סמדר ריינר
    14/06/2010

    שלום חנית,
    לא סיפרת פרטים על המשפחה, אבל ייתכן מאוד שרצונו של בנך להישאר קטן וחמוד הוא בהתאמה לדינמיקה משפחתית מסויימת שתומכת במצב הזה מכל מיני סיבות (למרות המאמצים שאתם עושים כדי לשכנע אותו להיות גדול). לכן כדאי לפנות לייעוץ מסודר כדי לבדוק האם הוא זקוק לטיפול ריגשי שיעזור לו להיות בשל יותר או הדרכת הורים עבורכם בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה ליעוץ

    חנית
    14/06/2010

    סמדר שלום,
    תודה על תגובתך.
    אני אשמח אם תוכלי ליעץ לי לאיזה סוג יעוץ / הדרכה לפנות.
    הפסיכולוג שערך את האבחון לא המליץ כלל על עניין רגשי ולכן אני לא יודעת איך להתקדם בעניין.
    תודה רבה,
    זהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה לייעוץ

    סמדר ריינר
    14/06/2010

    שלום חנית,
    מומלץ לחפש פסיכולוג קליני או פסיכותרפיסט שעובד עם ילדים. את יכולה לחפש באופן פרטי, או דרך רשימה מסובסדת של קופת החולים שלך או במרפאה ציבורית של משרד הבריאות, באיזור מגורייך, שם זה בחינם, אך לעיתים יש תור המתנה.
    את יכולה לבקש המלצות על מטפלים ממכרים או מהפסיכולוג בגן של הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו