קשיי נשימה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי נשימה
    קרן
    14/06/2010

    שלום,

    אני אמא לילדה בת 10 ולילד בן 7. כבר מספר שבועות בני מתנהג כאילו הוא מתקשה בנשימה. בכל מספר דקות הוא עוצר ולוקח נשימה עמוקה ומכווץ את כל גופו, כאילו הוא מתאמץ להכניס אוויר. בעבר הבחנתי בהתנהגות זו ולקחתי אותו לבדיקת רופא שהראתה כי אין לו שום קושי נשימתי פיסי, ומדובר, כפי הנראה, במשהו פסיכולוגי. התופעה חלפה מאליה ועכשיו חזרה שוב בצורה יותר ניכרת לעין. אינני יודעת איך לטפל בזה. אני מעירה לו על כך והוא ממשיך כאילו אין לו שליטה על זה. אני מנסה לחשוב מה יכול היה להוביל לזה, האם קרה משהו שהפריע לו לאחרונה, אך אינני מצליחה להעלות בדעתי שום דבר. ניסיתי לדובב אותו לשיחה אך אני לא מצליחה להגיע איתו לשום דבר, והגעתי למצב שאני פשוט מתוסכלת וכועסת כשאני רואה אותו מתכווץ ככה ומחפש אוויר. אני בטוחה שהכעס שלי לא עוזר לו ושזו לא הדרך להתמודד. מה עלי לעשות??????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי נשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי נשימה

    סמדר ריינר
    14/06/2010

    שלום קרן,
    נשמע שהילד שלך חווה התקף חרדה ומרגיש כאילו נגמר לו האוויר. אם זה אכן כך, כדאי לפנות לפסיכולוג ילדים או פסיכותרפיסט שעובד עם ילדים, רצוי אחד כזה שעובד גם עם ביופידבק שיכול לעזור עם עניין החרדה וגם ללמד הרפיית נשימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו