בעיה התנהגותית של ילד בן שש וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה התנהגותית של ילד בן שש וחצי
    גלית
    16/06/2010

    שלום רב, בני הוא בן יחיד , בן שש חצי, אני אמא חד הורית גרתי בשנתיים האחרונות עם בני אצל ההורים שלי. בעית ההתנהגות היא עם אחיינית בן שנה וחצי. קשה לילד לקבל שנוגעים לו בדברים שלו, במשחקים שלו במיוחד והוא מתנהג ממשל לא יפה איתה, נסיונות דיבור רבים לא העלו תוצאה. הילד אומר כל הזמן שהוא לא אוהב אותה והבעיה היותר חמורה שהוא מנסה להרחיק אותה ממנו ומהמשחקים שלו ואז הילדה יכולה ליפול ואף לקבל מכה כי הילד מאוד חזק פיזית. מה דעתכם הדרך הכי טובה לטפל במקרה: עונשים, הסברים לא פוסקים( מדובר בילד חכם ואין לו בעית התנהגות בגן חובה -דווקא מאוד אהוב על כולם ועל המורה שלו.... האמא של האחיינית מאוד מוטרדת מההתנהות וגם מנסה להסביר ולדבר איתו כל הזמן. התופעה הפכה למטרידה ומדאיגה את כל המבוגרים הסובבים את הילד. האם הדרך לגור לבד והיא אפשרית היא הפתרון ... האם התעסקות מרובה בענין תשניא אותה יותר על הילד ורק תגביר את הבעיה... הבעיה קיימת מספר שבועות...מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שש וחצי

    סמדר ריינר
    16/06/2010

    שלום גלית,
    ילד שלא אוהב שנוגעים בדברים שלו זו לא בעיה התנהגותית. ניסיתם לדאוג לכך שלא יגעו בדברים שלו? למשל אפשר להחליט שדברים מסויימים שחשובים לו מעלים למעלה כדי שהאחיינית לא תגיע, או לשים לו בתיבה מיוחד עם מנעול שרק לו יש את המפתח.
    אם תכבדו את הילד הוא יכבד גם אותכם ואת בקשותיכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו