רישום שני אחים לאותו משפחתון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רישום שני אחים לאותו משפחתון
    פורטי
    21/06/2010

    שלום!
    בספטמבר הקרוב בתי תהיה בת שנה ו 3 חודשים, ובני יהיה בן שנה ו 5 חודשים.
    בני במשפחתון, ובתי בבית עם מטפלת (אחותי...).
    אני מתכננת להכניס גם אותה למסגרת.
    יש לי כמה דילמות:
    1. לגבי הבן - אם ישאר באותו משפחתון - יהיה הכי גדול שם (בהפרש של 4-5 חודשים מאחרים), ומלבד זאת יהיה עם אחותו באותה כיתה (יש רק כיתה אחת). אני כמובן מחפשת את טובת הילד, ואני לא יודעת האם זה שהוא הכי גדול שם יכול לפגוע בו? בהתבגרותו? והאם זה שיהיה עם אחותו באותה כיתה טוב או לא טוב לשניהם?
    2. עומדת בפני אפשרות להכניס את בני לכיתת הבוגרים בנעמת ואת בתי לכיתה הבינונית בנעמת. מדובר בכיתות של כ 30 ילדים. לדעתי בני גדול מספיק ובוגר מספיק להתמודד, למרות שבוודאי יהיו קשיים בהתחלה. הייתי שמחה לשמוע דעה מקצועית בנושא. ובנוסף אני לא יודעת מה עדיף לקטנה שלי? מסגרת קטנה או גדולה? (היא ממש קטנה פיזית (מתחת לאחוזון 3), אבל אין "בעיות" כמו עדינות יתר או רגישות יתר או פחד מזרים. ילדה מאוד חייכנית רעשנית וחברותית).
    יותר מאשמח לקבל דעות מקצועיות, אני שואלת הורים חברים ומשפחה וככל שאני מתייעצת יותר ככה אני מתבלבלת יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רישום למשפחתון

    סמדר ריינר
    22/06/2010

    שלום לך,
    נראה לי שטעית בגילאים, בודאי התכוונת שבנך בן שנתיים וחמש ולא שנה וחמש...
    בכל אופן, לדעתי עבור ביתך עדיפה מסגרת קטנה, בכלל לילדים כל כך קטנים עדיפה מסגרת קטנה בעיני. זה לא שייך כמה היא חברותית ולא חוששת מזרים היא עדיין קטנה וזקוקה ליחס יותר אישי. מעבר ממטפלת ביחס של אחד על אחד למשפחתון הוך להיות קשה בהתחלה בלאו הכי , זה ממש לא מתאים מעבר לגן גדול.
    כמו כן זה אכן לא מתאים ששניהם יהיו באותה כיתת גן, זה לא יאשפר להם את החופש להתפתח כ אחד לענייניו, במיוחד בנך הגדול.
    לגבי נעמת עבור בנך הגדול אין לי דיעה, זו החטה שלך לגבי הבת הקטנה, כמו שאמרתי אני חושבת שעדיפה מסגרת קטנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיון אישי

    אמא
    23/06/2010

    אני נאלצתי להכניס לאותו משפחותן שתי אחיות - האחת בת שלוש והאחת בת שנה שנה וקצת. עשיתי זאת בחשש רבולמרבה הפתעתי השהות ביחד העצימה מאד את הקשר בינהןם וכל אחת מהן בפני עצמה, בן למדו להקשיב זו לזו ולשחק יחד ונראה שהן פיתחו בינהן תקשורת מדהימה וכבוד הדדי. אני נותנת את כובד המשקל למטפלת שידעה כנראה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על מהירות התגובה

    פורטי
    22/06/2010

    את צודקת, אכן טעיתי בגיל...
    עזרת לי מאוד, החלטתי לרשום את הקטנה למשפחתון ואת הגדול לנעמת. הדעה שלך רק חיזקה אותי.
    שוב תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה, בהצלחה:-)

    סמדר ריינר
    23/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו