ילדה מפוחדת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה מפוחדת
    לירון
    08/07/2010

    בחודשים האחרונים ילדתי בת השנה ושמונה נוהגת לקום בצעקות של בכי במהלך השינה בלילה.
    היו לה 2 מקרים לא נעימים עם אחת הגננות שאינה המטפלת הישירה שלה, בפעוטון שבו היא נמצאת,

    באחד המקרים אותה הגננת נעלה לה בכח זוג נעליים ב3 מידות יותר קטנות מהמידה שלה.
    היא אף נוהגת לבקש מילדתי לבצע פעולות בטון מאד פיקודי, ואז הילדה ממש רצה להתחבא מאחורי

    יש לציין כי, את המטפלת הישירה שלה היא מאד אוהבת, כך שבדרך כלל כשאנחנו הולכות לגן ונ' נמצאת שם היא רצה אליה מחבקת ומנשקת אותה ונכנסת לגן בשמחה

    לאחרונה כאשר אנחנו נכנסות לגן והיא רואה את אותה גננת שאינה המטפלת הישירה שלה היא מחזיקה לי את היד, נעצרת, משתתקת, קוברת את ראשה בין הרגלים שלי ופשוט לא רוצה להיכנס לגן. עד שהמטפלת הישירה שלה מגיעה אני לא יכולה לעזוב את הגן.

    כשפנינו לבעלת הגן והעלנו בפניה את הנ"ל, היא טענה כי בין אותה מטפלת לא ישירה לבין ביתי יש מערכת יחסים נפלאה.

    מה כל זה אומר? האם יש סיבה לדאוג? האם עלי להוציא את ביתי מהגן? האם יש להתעמת עם אותה גננת או בעלת הגן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה מפוחדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה מפוחדת

    סמדר ריינר
    08/07/2010

    שלום לירון,
    זה מאוד תלוי בכם, אני לא הייתי מרגישה נוח לשלוח את ביתי לגן שבו היא לא מרגישה מוגנת. לא נשמע לי שבעלת הגן מוכנה לקחת אחריות על הבעיה. אם אתם חושבים שתשיגו משהו באמצעות עימות - עשו זאת, אני לא כל כך מתרשמת כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו