פחד מאווירונים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מאווירונים
    רוני
    19/07/2010

    לביתי בת השנתיים וחצי יש פחד הגובל בחרדה (כך נראה) כאשר יש אוירונים,מסוקים באויר. זה מתבטה בכך שהיא כל הזמן דרוכה על זה - כל הזמן שואלת איפה אוירון? וכשמגיע האוירון, היא פשוט מתחילה לצרוח בהיסטריה. אני במקרה זה חייבת להחזיר לה את היד, ואני אומרת לה לעשות ביי לאוירון והיא אכן עושה, אבל זה לא עוזר לפעם הבאה. שאלתי את הגננת איך היא מתנהגת בגן כשיש אוירון, היא מצידה אןמרת שהיא בסדר גמור (מוזר). אשמח לעצות בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מאווירונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מאווירונים

    ד''ר שירי שדה שרביט
    19/07/2010

    רוני שלום,
    חרדה ממכשירים המשמיעים רעש לא טבעי, היא מוכרת ושכיחה בגיל של בתך. ילדים רבים בגילה חוששים ממכונות לא מוכרות שיש להן רעש חזק וצורם, כמו אופנוע, שואב אבק וכדומה. החרדה היא טבעית, כיוון שהפחד מרעשים כאלו מוטבע בנו ביולוגית.
    ככל שהאובייקט המפחיד הופך למוכר יותר, ויש מספיק הזדמנויות בהן הילדה מגלה שהמטוס עבר עך לא השמיע רעש מוגזם והיא לא נפגעה, כך הוא פחות ופחות מפחיד. את יכולה להכניס הביתה מטוס קטן ומסוק צעצוע כדי שהכלי יהיה יותר מוכר, אולם הפחד יחלוף מאליו עם הגדילה, ולא הייתי מתייחסת אליו בצורה מופרזת. כמובן, כשעובר מטוס, אפשר לחבק אותה ולהרגיע אותה עד שהרעש יעבור, ואז לחזור לשגרה.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו