רגרסיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רגרסיה
    נעמה
    17/09/2010

    שלום רב,
    יש לי ולבעלי 3 ילדים. בן 5, בת 4 ובת שנתיים ושלושה חודשים. בת הארבע נגמלה ממוצץ לפני מספר חודשים טובים ולפתע היא התחילה למצוץ אצבע + לאחוז בחיתול בד כמו אחיה הבכור. היא עושה מלא מעשי קונדס (לוקחת אוכל ורצה איתו בכל הבית כשאסור לה, זורקת משחקים מהחלון, מועכת את משחת השיניים או משחות אחרות וכו'). בנוסף, עושה לפעמים מעט פיפי על הרצפה וגם ביקשה ממני פעם אחת להרים אותה על האסלה כדי לעשות פיפי...הקיצר, היא זקוקה לתשומת לב רבה ממני, נמצאת ברגרסיה כתוצאה מאחותה הקטנה וכו' וכו'. אותי מטריף עניין האצבע. הסברתי לה את ההשלכות של מציצת אצבע (שיניים, מביך וכו') וברור שזה לא עוזר לי. מעבר לזה אני לא עושה הרבה, אני מחזיקה את עצמי מבפנים כדי לא להגיב. אני מפחדת שאם אני באמת יעזוב היא לעולם לא תיפתר מההרגל הזה. כל כך שמחתי שהיא והקטנה נגמלו ממוצץ בזמנו שממש רע לראות אותה ככה.
    מה לעשות?
    תודה רבה
    מועדים לשמחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגרסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגרסיה

    סמדר ריינר
    19/09/2010

    שלום נעמה,
    תראי, אולי זה קצת יותר פשוט ממה שזה נראה. את בעצמך אומרת שהילדה זקוקה להרבה תשומת לב ממך, אז מה דעתך, פשוט לתת לה אותה?
    אבל במקום שהיא תנהל אותך ותקבע איך ניתנת התשומת לב הזו -דרך מעשי הקונדס - את תנהלי את הסיטואציה.
    דברי איתה שאת מרגישה שהיא מאוד צריכה את אמא, והיא רוצה יותר את אמא, ולכן את מצאי דרכים לתת לה יותר התייחסות. חשוב למצוא דרך להיות זמן לבד איתה (וגם עם הילדים האחרים), אם יש לך אפשרות להשיג עזרה כלשהי, למשל אם בעלך יכול לבוא לפעמים מוקדם יותר, או מישהו מהמשפחה המורחבת או אפילו להשיג בייביסיטר, כדי לעשות קצת סדר בבית (לא פיזית בהכרח)וכדי שיתאפשר לך להעניק לילדים את צרכיהם הריגשיים. אחרת הם פונים לחיתול בד ולמוצץ בתור תחליף, וזה לא תחליף כל כך מספק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת הבהרה- רגרסיה

    נעמה
    19/09/2010

    שוב שלום,
    ראשית אני מודה על התגובה וההתייחסות. שנית, יתכן ולא הייתי מובנת- אני ובעלי מאד משתדלים לתת את תשומת הלב לכל ילד בנפרד. אנחנו מודעים לחשיבות העניין. זו לא היתה השאלה שלי. השאלה היתה האם לנסות ולמנוע את מציצת האצבע (דבר שהתחיל לפני כשבועיים ימים), למשל ע"י מרה, ע"מ שהעניין לא יהפוך להרגל. שלישית, בתור מוצצת אצבע+חיתול בד עד כיתה ג', אני רואה במציצת האצבע ובאובייקט מעבר (לפחות כשזה מגיל 0) משהו שנותן ביטחון ושהילד יחליט להיפרד ממנו בעצמו- לא כך הדבר בעינייך?
    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    19/09/2010

    שלום נעמה,
    באמת לא היה ברור מהניסוח שהקודם שלך שזו השאלה, כן, אני מסכימה איתך, אני חושבת שכרגע זה עונה על צורך והפסקה מלאכותית של העניין הזה בלי הבנה מלאה של הצורך זה לא נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו