בן 4.5

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4.5
    מזל
    19/09/2010

    שלום רב,
    בני בן 4.5 ילד סנדוויץ' מאוד רגיש, מרטיב בלילה, יש לי בעיה שמאוד מפריעה לי הילד רגיש אוהב לחבק והמון מגע זה מרגיע אותו ככה זה מגיל מאוד קטן, אך כל הזמן הוא מתכל עליי בצורה שמאוד מטרידה אותי, אם הוא מתקלח עם האחים שלו הוא נצמד אליהם עם איבר המין שלו ונוגע בהם המון , אם יש לי קצת מחשוף הוא תמיד מניח את הראש אם האח הקטן הולך בלי טיטול הוא נוגע בו תמיד. הוא לא עושה כלום מיוזמתו כלומר הוא לא מנסה לגעת אם אין חלק חשוף בגוף ולא פוגע באף אחד אבל יש לו הזדמנות לראות או לגעת הוא לא מפספס. יכול להיות שהתחושה שלי מוטעית ואני קצת מגזימה אבל אני אישית מאוד מוטרדת מזה ולא יודעת מה לעשות אם צריך להתעלם או לנסות לבדוק ולטפל
    תודה רבה
    שנה טובה
    מזל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגויות מטרידות

    ד''ר שירי שדה שרביט
    19/09/2010

    מזל שלום,
    יופי שהבחנת בהתנהגויות של בנך. ההתנהגויות שציינת הן מטרידות מאוד - ההרטבה בלילה ובמיוחד ההיצמדות לאחיו עם איבר המין שלו. אלו התנהגויות שלא אמורות להיות בגילו.
    חשוב שיש לו אמא שדואגת לו ומוטרדת. מומלץ שתפנו להתייעצות מסודרת אצל פסיכולוג או פסיכותרפיסט המומחה בילדים אשר יוכל להעריך באופן מקצועי מה עובר על בנך. זוהי הפעולה ההורית החשובה שאת יכולה לעשות עבורו.
    בהצלחה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו