מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדת נטישה (בן שנה ושלושה חודשים)טל24/09/2010
שלום רב
בננו בן שנה ושלושה חודשים. לפני מספר ימים, ללא כל התראה מוקדמת החלה הבעיה: בכל פעם שאנחנו מניחים אותו במיטתו לישון מתחילות צרחות נוראיות, ללא כל קשר למידת העייפות! חשוב לציין כי דבר לא שונה בחדר או במיטה.
הצרחות נמשכות עד שאנחנו מוציאים אותו מהמיטה.
כמו כן, מדובר בילד שעדיין לא הולך לגן (כלומר, שגרת היום-יום גם לא השתנתה)
אנו אובדי עצות! זה קורה גם ביום וגם בלילה והילד פשוט לא נרגע.
מה לעשות?
תודה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנה ושלושה חודשים
סמדר ריינר24/09/2010שלום טל,
לא ברור י איך הגעתם לכך שמדובר בחרדת נטישה, האם גם במהלך היום הוא נוהג כך בסיטואציות שונות או רק בלילה לקראת השינה?
אנא שתפו ביותר פרטים בנוגע לתהליך ההשכבה לישון ואנסה לעזור לכם יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשנה ושלושה...
טל24/09/2010הגענו למסקנה הזו היות וכאשר אנחנו איתו בחדרו- הוא רגוע. הצרחות מתחילות כשאנחנו יוצאים או כשהוא מתעורר מהשינה באמצע הלילה ומגלה (כנראה) שהוא לבד.
מדובר בילד שרגיל להירדם לבד מגיל 3 חודשים ולא שינינו כלום בדרך ההשכבה לישון!!!
דבר נוסף- במהלך שעות העירנות הוא ממש מחפש את קרבתנו כל הזמן ודואג להיות בטווח הראיה של לפחות אחד משנינו. גם זה החל יחסית לאחרונה. אך ייחסנו את זה לתהליך התבגרות והבנה.
היות ושינויים אלו (הצרחות) חלו בארבעת הימים האחרונים וכנראה שלא מדובר במשהו חד-פעמי, נשמח להבין איך לנסות ולפתור את זה.
ניסינו לתת לו לצרוח אך נשברנו אחרי חצי שעה.
תודה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן שנה ושלושה
סמדר ריינר24/09/2010שלום טל,
אפילו אם לא שיניתם דבר, עדיין אני צריכה לשמוע איך אתם נוהגים להשכיב אותו לישון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
