מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בני "עבר" לאבא שלו...רינת24/09/2010
שלום רב,
אם לתינוק בן חצי שנה וילד בן 3.5
מאז היוולדו של הקטן, בני הגדול כאילו הבין שאני "מחוץ לשימוש" ועבר לאביו.
לפני הולדת התינוק, בני בן ה 3.5 היה כרוך אחרי באופן עיוור.
כרגע כפי שציינתי, בני הגדול צמוד לאביו- יש לציין שאביו משקיע בו באהבה וסבלנות אין קץ. הוא אבא מדהים (תמיד היה) ולא ניתן להתחרות בו, במיוחד כעת שאני מטפלת בתינוק קטן.
חשוב לי לומר שאני כן מקדישה לבני הגדול זמן, אני לוקחת אותו מהגן פעמיים בשבוע לבילוי משותף, רוחצת אותו כמעט כל יום ומשכיבה אותו לישון בסיפור ושירים (חצי שעה).
זה לא שבני לא אוהב אותי יותר או לא מתייחס, פשוט קיימת העדפה חזקה לאביו.
זה מביך אותי מאד (במפגשים חברתיים/משפחתיים), אני חשה שנכשלתי כאם ואני מקנאה ורוצה את אהבת בני חזרה.
מה אני עושה לא נכון? האם ניתן לתיקון? זה מטריד אותי מאד...
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד שעבר לאבא
סמדר ריינר24/09/2010שלום רינת,
את בעצם מרגישה עכשיו מה שהבן שלך מרגיש כשאת עם אחיו התינוק...ההבדל הוא שאת אדם בוגר, ואת לא אמורה להיעלב מזה. אינ מבינה שזה רגש טבעי וקשה להימנע ממנו, אבל בכל זאת כדאי לקחת את הדברים בפרופורציה. זה בודאי לא אומר עלייך שאת אמא לא טובה.
אין כאן מה לתקן, הבן שלך מאוד אוהב אותך, והוא תמיד יאהב אותך. את יכולה ליזום יותר זמן איכות איתו ולתת לאביו להיות עם האח הקטן בזמן הזה, לא שמעתי מהתאור שלך שהבן דוחה אותך או מסרב להיות איתך, כך שהיוזמה היא כולה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
