בני "עבר" לאבא שלו...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני "עבר" לאבא שלו...
    רינת
    24/09/2010

    שלום רב,
    אם לתינוק בן חצי שנה וילד בן 3.5
    מאז היוולדו של הקטן, בני הגדול כאילו הבין שאני "מחוץ לשימוש" ועבר לאביו.
    לפני הולדת התינוק, בני בן ה 3.5 היה כרוך אחרי באופן עיוור.
    כרגע כפי שציינתי, בני הגדול צמוד לאביו- יש לציין שאביו משקיע בו באהבה וסבלנות אין קץ. הוא אבא מדהים (תמיד היה) ולא ניתן להתחרות בו, במיוחד כעת שאני מטפלת בתינוק קטן.
    חשוב לי לומר שאני כן מקדישה לבני הגדול זמן, אני לוקחת אותו מהגן פעמיים בשבוע לבילוי משותף, רוחצת אותו כמעט כל יום ומשכיבה אותו לישון בסיפור ושירים (חצי שעה).
    זה לא שבני לא אוהב אותי יותר או לא מתייחס, פשוט קיימת העדפה חזקה לאביו.
    זה מביך אותי מאד (במפגשים חברתיים/משפחתיים), אני חשה שנכשלתי כאם ואני מקנאה ורוצה את אהבת בני חזרה.
    מה אני עושה לא נכון? האם ניתן לתיקון? זה מטריד אותי מאד...
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני "עבר" לאבא שלו...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שעבר לאבא

    סמדר ריינר
    24/09/2010

    שלום רינת,
    את בעצם מרגישה עכשיו מה שהבן שלך מרגיש כשאת עם אחיו התינוק...ההבדל הוא שאת אדם בוגר, ואת לא אמורה להיעלב מזה. אינ מבינה שזה רגש טבעי וקשה להימנע ממנו, אבל בכל זאת כדאי לקחת את הדברים בפרופורציה. זה בודאי לא אומר עלייך שאת אמא לא טובה.
    אין כאן מה לתקן, הבן שלך מאוד אוהב אותך, והוא תמיד יאהב אותך. את יכולה ליזום יותר זמן איכות איתו ולתת לאביו להיות עם האח הקטן בזמן הזה, לא שמעתי מהתאור שלך שהבן דוחה אותך או מסרב להיות איתך, כך שהיוזמה היא כולה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו