מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

תודה
לימור25/09/2010תודה רבה על התגובה המהירה
חד שמח
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה וחג שמח.
סמדר ריינר25/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא דואגתלימור25/09/2010
שלום,
בני בן השמונה שהיה ילד עצמאי, חברותי ולא מפחד מכלום השתנה בעקבות מות אבי לפני כחמישה חודשים (סבו של הילד -ממחלה קשה). בחודש האחרון יש החמרה במצבו כל הזמן בוכה, לא רוצה להישאר לבד, שואל שאלות על גן-עדן ומה יש אחרי הגן-עדן והוא חושב שמשעמם בגן-עדן. בנוסף אומר שאדם וחווה עשו טעות שאכלו מהתפוח, כי אז היה לנו חיי נצח. מדבר בצורה מאוד פילוסופית על מוות וגן-עדן.
שואל כל הזמן אם עוד מישהו ימות במשפחה. מבחינה פיזית יש מיצמוץ בעיניים (טיקים).
בשבוע האחרון בוכה הרבה ולא רוצה לשחק עם חברים טובים.
כאשר מדברים איתו אומר...זה לא שאני רוצה לחשוב את זה, פשוט הראש שלי כל הזמן חושב על זה ועל דברים רעים...
קשה לי במצב הנ"ל, מחכה לעזרה.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיבוד אבל משפחתי
סמדר ריינר25/09/2010שלום לימור.
המצב שאת מתארת הוא קצת חמור מדי מכדי לפתור אותו בעיצה באינטרנט. ייתכן שיש קושי במשפחתכם להתמודד עם מות אביו, והבן שלך מרגיש את זה ומבטא את זה, גם אם לכם נדמה שאתם מסתירים ממנו את הכאב שלכם.
לכן הייתי ממליצה לכם לפנות לטיפול משפחתי, או לטיפול בילד שמשלב הדרכת הורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
לימור25/09/2010מדובר בסבו של הילד.
דווקא הסברתי לבני את טבע העולם. בהתחלה תינוקות הולכים לגן, אח"כ לביה"ס לצבא מטיילים בעולם, מתחתנים ............נעשים הורים אח"כ סבא וסבתא ואז בגיל מאוחר מתים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר25/09/2010שלום לימור,
לא כל כך הבנתי מה הקשר בין התשובה שנתתי לתגובה שלך. אני לא דיברתי על הסבר, דיברתי על עיבוד ריגשי. זה לגמרי לא אותו דבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
