קינאה של אח בכור

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קינאה של אח בכור
    ליאת
    25/09/2010

    שלום יש לי ילד בן כמעט 3 ותינוקת בת כמעט חודש .מאז שהבאנו את התינוקת הביתה ההתנהגגות של הגדול שלי הולכת ומדרדרת ...הוא היה ילד מקסים ונהייה תוקפני אלים לא ממושמע (גם אלים כלפי התינוקת)לא יודעת מה לעשות אני מנסה להסביר לו יפה שהיא קטנה ובגלל זה אני מטפלת בה הרבה ואנו משתדלים גם להקדיש לו כל דקה פנויה...
    מה עושים?איך מסבירים לו את המצב ?איך מטפלים במצבים שהוא מנסה להרביץ לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קינאה של אח בכור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאה של אח בכור

    נעמה סבג שמש
    25/09/2010

    שלום ליאת,

    לגבי האאלימות- עלייך להיות ברורה וחד משמעית. פה אין הנחות.
    מעבר לכך, השתדלי לתת לו תשומת לב אחד על אחד ולהקדיש לו את זמן גן המשחקים גם בלעדיה.

    השתמשי באינטליגנציה רגשית. קני לו בובה שיש להאכיל ולרחוץ ולחתל ותעשו זאת יחד.

    חשוב לי שתקראי מאמר באתר שלי, וגם תקראי כתבה בנושא ב"מהתקשורת".
    בנך הבכור בהחלט זקוק כעת לתשומת לב רבה יותר מהרגיל, עם זאת- עליכם להיות אסרטיבים והחלטיים בנוגע להתנהגות אלימה. אל תפעלו מ"רחמים" כי זה רק יגרום לו יותר ללכת לאיבוד. הגבולות דווקא יתנו לו להרגיש חשוב.

    מזל טוב ובהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו