מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן שנתיים משתמש באוכל לשליטהluba02/10/2010
שלום רב,
בני בן שנה ו-11, נולד תינוק גדול מאד, ינק עד 6 חוד. בגיל 8 חוד בעקבות מחלה ויראלית דחה את התמ"ל. מאז ניזון מאוכל רגיל. גם בררן מאוד (כפי שהיה אביו בילדותו.). כרגע אנחנו נמצאים בבירור בגלל שהילד מעט רזה ונמוך לגילו. אבל זה לא העיקר, כי לפי דעתי, הוא בסדר...בגלל לחץ של בעלי הפנו אונתו לבירור...
הילד די אוכל, לא "מזנק" על אוכל כמו ילדים אחרים, אבל עם קצת מאמץ הוא אוכל. ביומיים האחרונים, הוא עסוק בממש לעשות לנו דווקא עם האוכל. היה מקרה אחד שהשכנה האכילה אותו, וממני הוא לא היה מוכן לקבל אוכל. יש לציין שאני נוטה לשמור על קור רוח - כלומר, 'לא רוצה לאכול, לא צריך', בארוחה הבאה תהיה רעב. בעלי קצת יותר "לחוץ".....מרים עליו את הקול, ומנסה להיות איתו תקיף בכדי שיוכל. ברור שזה לא עוזר...לרוב עוזרת לבני הסחת דעת? כלומר, הוא יוכל כאשר אינו מודע לכך שהוא אוכל. אתמול, הוא ממש אכל מעט מאוד מהבוקר, ומיד כאשר ראה את הצלחת של ארוחת הצהריים - אמר, לא! נחרץ....אני הרגזתי מאוד ושללתי ממנו מיץ וללכת לטיול עם אביו, תוך כדי הסברים כמובן, של למה בהוא לא הלך. הילד פיקח מאוד, ומדבר היטב. איזו שיטה יש לנקוט עם ילד כזה? ללכת איתו ביותר תקיפות? או להניח לזה ומה שיאכל במסגרת מאמץ סביר, יאכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן שנתיים
סמדר ריינר02/10/2010שלום לובה,
בואי נתקן, זה לא ילד שמשתמש באוכל לשליטה אלא הורים שמנסים לשלוט באכילה של הילד עד שאין לו ברירה. תניחו לו ומייד. את טוענת שהגישה שלך יותר קרת רוח, ובכן גם זה לא מדוייק, את נתת לו עונש על כך שלא אכל צהריים. איפה קור הרוח פה בדיוק? בזה שלא נלחצת ולא צעקת? אתם שניכם מפעילים על הילד לחץ אדיר ואין לו ברירה אלא להתנגד לכם.
אנא פנו בהקדם לטיפול, אחרת המצב יחמיר. אתם יכולים לנסות לפנות למרפאת אם תינוק בבית חולים איכילוב, ואם אתם לא גרים באיזור המרכז תבקשו שיפנו אתכם למקום אחר.
אתם גם יכולים לברר בבית חולים שניידר אם יש שם יחידה שיכולה לעזור לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
