מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

הסתגלות לגן
שיר12/10/2010למיטב ידיעתי אם האילמות קיימת לפרק זמן קצר מחצי שנה, אם מופיעה השתפרות במשך הזמן, או אם הילד מדבר במצבים חברתיים, גם אם בקול חלוש או במלים בודדות, הטיפול אינו הכרחי. אולם אם הילד אינו מדבר כלל לפרק זמן של חצי שנה ומעלה, חשוב למצוא עבורו טיפול הולם.
כיוון שמשוחחת עם ילדים בגן (כולם חברים חדשים), וכיוון שהגן החל רק לפני חודש וחצי ברוטו, נטו הרבה פחות (רק עכשיו נכנסים לשגרה), אני אמתין עם חשיפה לאבחונים, ויעקוב אחר מצבה.
כשפניתי לפורום ביקשתי עצה, כיצד אני יכולה לעזור לה, לא פסיכולוגים...
תודה,
שיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסתגלות לגןשיר12/10/2010
שלום,
בתי בת 3 וחצי כמעט והחלה השנה גן של משרד החינוך בו שלוש שכבות גיל (מטרום-טרום ועד חובה). היא ילדה שמדברת בצורה רהוטה וברורה(יותר מכפי גילה), אבל בגן היא לא מוכנה לדבר עם הגננות (מתקשרת איתן בתנועות ראש), ישנן כמה ילדות בגן שאיתן מוכנה לשוחח תוך כדי משחק. בבית היא מתנהגת כרגיל.
האם עלי לעשות משהו בנידון או לתת לזמן לפתור את הדברים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתגלות לגן - תגובה
סמדר ריינר12/10/2010שלום שיר,
כן נראה לי שכדאי להתחיל לעושת משהו בעניין. אם זה גן עירייה, אז אמור/ה להיות פסיכולוג/ית לגן, כדאי להתחיל בלהתייעץ איתו/ה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסתגלות לגן
שיר12/10/2010אני לא רואה כיצד ניתן להתיעץ עם פסיכולוגית הגן, כשהגננות לא מייחסות לזה חשיבות ומאמינות שהזמן יעשה את שלו. אם תוכלי להרחיב את עמדתך, אולי אצליח להעביר את המסר.
תודה שיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסתגלות לגן - תגובה
סמדר ריינר12/10/2010שלום שיר,
אני לא יודעת אם אצליח להרחיב את עמדתי מספיק כדי לעזור לך, אבל לי נשמע שילדה שלא מדברת בגן יש סיכוי שהיא מפתחת מה שנקרא אילמות סלקטיבית. לדעתי כדאי לבדוק את זה ליתר ביטחון. בכל אופן, אני לא כל כך בטוחה שאת זקוקה לגננות כדי לפנות לפסיכולוגית, אני מניחה שמותר לך לפנות לשירות הפסיכולוגי בעירייה ולבקש פגישה עם הפסיכולוגית האחראית על הגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
