פחד מגברים- ילדה בת 3

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מגברים- ילדה בת 3
    עדי
    12/10/2010

    שלום, ביתי בת השלוש הינה ילדה מאוד טמפרמנטית וחריפה, עקשנית ויודעת מה היא רוצה מעצמה, חברותית ושובבה.
    לעומת זאת, כאשר יש גבר בסביבה, היא מייד נאלמת דום ונצמדת לרגל של אמא או שרוצה על הידיים. גם בסביבה עם הרבה אנשים ורעש קצת קשה לה ולוקח לה חצי שעה להשתחרר, אך הסיפור עם גברים הוא יותר קיצוני. היא לא הולכת לחברות מהגן בכלל (שואלת תמיד אם אבא שלהם בבית ואז אומרת שהיא לא אוהבת אותו). היא יכולה לצרוח רבע שעה באוטו אם אני לוקחת טרמפ מישהו מהעבודה, היא יכולה לשחק נפלא עם ילד בגן השעשועים, עד שאבא שלו מתקרב ואז היא רצה אלי. אפילו כשהולכים לסבא וסבתא, אם סבא בבית - היא נכנסת לשם רק על הידיים.
    לעומת זאת - את אבא שלה היא אוהבת יותר מאשר אותי.
    זו ניראת לי התנהגות קיצונית. לא ביישנות או בדיקה רגילה של השטח.
    אני כבר חוששת אולי עברה טראומה שאיני מודעת אליה ולא יודעת מה לעשות.
    האם זה מרמז על משהו כזה ? כיצד עוזרים לה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מגברים- ילדה בת 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מגברים- ילדה בת 3 - תגובה

    סמדר ריינר
    13/10/2010

    שלום נעה,
    ללא הכרות יותר מעמיקה איתכם, קשה לומר בוודאות ממה זה נובע. אם ההתנהגות נמשכת, והיא מדאיגה ומפריעה אולי כדאי לפנות לייעוץ יותר מעמיק כדי לברר, באמת האם זה בגלל שקרה משהו (לא בטוח שזה נכון, אך זו אפשרות) או מסיבה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו