ילד בן שנתיים לא ישן טוב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנתיים לא ישן טוב
    אתי
    19/10/2010

    שלום רב.
    הבן שלי בן שנתיים+3 חו' .נכנס לגן לראשונה השנה.בהתחלה הוא היה בוכה.לאחרונה הפסיק לבכות כשעוזבים אותו בגן.בחודש ספטמבר הוא היה "נשפך"מעייפות ונרדם ישר בשעה 8 בערב.לאחרונה הוא ממש לא מצליח להרדם.לא שינינו כלום בלוח הזמנים.אותו נוהל כל ערב של גינה או סיבוב בחוץ ארוחת ערב ומקלחת,סיפור ובקבוק.בגן שאלתי ,הוא ישן שעתיים..עד 2 בצהריים.דוגמא אתמול נרדם בעשר בלילה(היה במיטה מ-8)והתעורר ב-6 בבוקר..למעשה כל בוקר הוא קם כבר בשש.גם אם הלך לישון מאוחר.(יום שישי בלילה).
    בגן הוא מתנהג כרגיל.משתתף.כיף לו ,הוא רוקד ומהנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שנתיים לא ישן טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנתיים לא ישן טוב - תגובה

    נעמה סבג שמש
    20/10/2010

    היי אתי,

    שעת הקימה אינה תלויה בשעת ההרדמה.
    יש לבדוק איך אתם מתנהלים בטקס השינה ומה אתם עושים לא נכון.
    אין לי מצלמות וקשה לנחש... יש לשמוע מכם פירוט מירבי על כל ההתנהלות בבית כדי לדעת מה הסינדרום של העניין.

    תוכלי לכתוב לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו