מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חינוך שונה...נונה24/10/2010
היי, יש לי אחות שלה 2 ילדים והבעיה היא שאופן החינוך שלה שונה מאוד משלי- היא גוערת בילדים שלה בלי סוף כאילו היו רובוטים ואם הם עושים משהו שלא לרוחה אין לה בעייה גם להפליק להם,היא מכנה אותם בשמות גנאי כמו "סתום", "פוסטמה"..."נמאס לי מכם" היא תמיד חושבת על עצמה קודם כל ועושה רק מה שנוח לה ומה שמפליא אותי שהם באמת ילדים חביבים, שניהם מחוננים וממושמעים להפליא ומה שגורם לי לחשוב פעמיים אם להעיר לה או לא, לי יש גם 2 ילדים ואופן החינוך שלי הוא שונה ...אני פחות גוערת בהם(כדי להגיע לכך אני ממש צריכה להתעצבן) יותר מתחשבת ועדינה איתם,אף פעם לא קוראת להם בשמות גנאי ומתייחסת אליהם בכבוד הראוי...אך להפליא- אצלי הם לא מחוננים, שוכחים לפעמים ציוד לימודי לא תמיד מקשיבים, כדי שהם יבצעו מטלה מסויימת אני צריכה לבקש מס' פעמים (מה שנורא מעייף אותי) ...לעיתים אני תוהה שמא אני צריכה ללמוד ממנה ??????!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חינוך שונה... - תגובה
סמדר ריינר24/10/2010שלום שלי,\
לא נראה לי שאת צריכה ללמוד ממנה, אבל מצד שני לא בטוח שהיא צריכה ללמוד ממך. ילדים מחוננים הם לא תמיד סימן לחינוך מעולה, למחוננות יש הרבה פעמים מחיר ריגשי גבוה מאוד.
ייתכן שאת צריכה ללמוד להציב גבולות באופן יותר נחרץ וברור, לא צריך לקלל בשביל זה או להתייחס לא בכבוד.
חשוב לדבר בטון נחרץ וסמכותי, לא להסביר, לא להיכנס למשאים ומתנים, לא להתחנן אלא פשוט לדרוש. כמו כן אפשר לגייס את אבא לעזרה אם אתם חיים בזוג, המעורבות שלו מאוד חשובה, וגם צריך לקבוע סדרי עדיפויות - מה מאוד חשוב לך וכדאי להתעקש עליו ושם צריך להיות מאוד עיקביים ומה לעזוב, כי הוא לא חשוב וחבל על העצבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
