מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חינוך ילדיםנונה24/10/2010
שלום, יש לי אחות ולה 2 ילדים בני 9 ו- 7.5 ,היא גוערת בהם בלי סוף כאילו היו רובוטים, קוראת להם בשמות גנאי כמו "פוסטמה", "סתום" ואין לה כל בעייה לסטור להם מידיי פעם אם הם לא מקשיבים לה,היא עושה תמיד רק מה שנוח לה ולא מתחשבת באחרים וגם לא אכפת לה מאף אחד,היא לא ממש מקבלת ביקורת כלומר ,אם ממליצים לה על דרך מסויימת תמיד שולפת תשובות מתוחכמות,הילדים שלה הם ילדים נורא ממושמעים גם כשהיא לא לידם ,מאובחנים כמחוננים ומשקיעים בלימודים בלי שאמא שלהם תשב איתם בכלל (או האבא שנהפך להיות כמו אמא בבית ועושה את כל המטלות במקומה) השאלה שלי- המצב של הילדים הוא מצויין אוליי לכאורה ,כלומר ממבט פסיכולוגי האם הילדים נפגעים מההתייחסות המזלזלת של אמם ואם כדאי לבצע איתה שיחה ב-4 עיניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חינוך ילדים - תגובה
ליאת גרוס24/10/2010שלום שלי
את שואלת בעצם 2 שאלות:
1. האם ייתכן שאחותך עושה נזק לילדיה. ייתכן מאד שכן.
2. האם לשוחח איתה. אני לא בטוחה. היא תחוש מבוקרת ולא תשתף פעולה. היא עלולה לכעוס עלייך ובכך תהרסי את יחסייך עימה. עובדה שעד כה לא הייתה מוכנה להקשיב. היא עונה מתוך התגוננות וכעס. באופון זה לא תשיגי כלום. זהמאד קשה להיות אמא וכל אמא צועקת לפעמים. קחי בחשבון שהיא פועלת כפי שהיא מאמינה מתוך הכוונות הכי טובות. אם ילדיה כה מוצלחים בטוח שהיא עושה גם הרבה דברים כמו שצריך. רק אם תבואי אליה בגישה לא ביקורתית אלא קשובה תוכלי אולי לסייע לה. בטוח שיש בה חלקים שאינם בטוחים בחלק מההתנהגויות שלה. נסי להתחבר עם מקומות אלו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גם אמא ל-3 ילדים
נונה24/10/2010ומתייחסת בכבוד לילדיי,לא שאני לא צועקת...אני כן, אבל כשזה קורה זהו סימן שתמו כל הקיצים,אבל בטח לא קוראת להם בשמות גנאי זה נראה לי קצת מוגזם...אך לעומתם הילדים שלי צריכים שיבקשו מהם מס' פעמים על מנת לבצע מטלה מסויימת,לא הכי ממושמעים, מייללים המון וכמעט שכל דבר אצלי מלווה בהסבר,הם ילדים בעלי רגישות גבוהה ואמפטיים לסביבה ,אך לעיתים כשאני כועסת עליהם אני מתאפקת מלקחת דוגמא מאחותי ,שאצלה הילדים "מתוקתקים" ..לפעמים אני תוהה שמא דרכה נכונה ואני מרגישה לא טוב עם המחשבות הבקורתיות עליה ושאוןליי כדאי לי אפילו להתייעץ איתה...זו ממש דילמה ואני לא תמיד יודעת מה לעשות...אוליי תוכלי לסייע לי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
