חינוך ילדים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חינוך ילדים
    נונה
    24/10/2010

    שלום, יש לי אחות ולה 2 ילדים בני 9 ו- 7.5 ,היא גוערת בהם בלי סוף כאילו היו רובוטים, קוראת להם בשמות גנאי כמו "פוסטמה", "סתום" ואין לה כל בעייה לסטור להם מידיי פעם אם הם לא מקשיבים לה,היא עושה תמיד רק מה שנוח לה ולא מתחשבת באחרים וגם לא אכפת לה מאף אחד,היא לא ממש מקבלת ביקורת כלומר ,אם ממליצים לה על דרך מסויימת תמיד שולפת תשובות מתוחכמות,הילדים שלה הם ילדים נורא ממושמעים גם כשהיא לא לידם ,מאובחנים כמחוננים ומשקיעים בלימודים בלי שאמא שלהם תשב איתם בכלל (או האבא שנהפך להיות כמו אמא בבית ועושה את כל המטלות במקומה) השאלה שלי- המצב של הילדים הוא מצויין אוליי לכאורה ,כלומר ממבט פסיכולוגי האם הילדים נפגעים מההתייחסות המזלזלת של אמם ואם כדאי לבצע איתה שיחה ב-4 עיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חינוך ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך ילדים - תגובה

    ליאת גרוס
    24/10/2010

    שלום שלי
    את שואלת בעצם 2 שאלות:
    1. האם ייתכן שאחותך עושה נזק לילדיה. ייתכן מאד שכן.
    2. האם לשוחח איתה. אני לא בטוחה. היא תחוש מבוקרת ולא תשתף פעולה. היא עלולה לכעוס עלייך ובכך תהרסי את יחסייך עימה. עובדה שעד כה לא הייתה מוכנה להקשיב. היא עונה מתוך התגוננות וכעס. באופון זה לא תשיגי כלום. זהמאד קשה להיות אמא וכל אמא צועקת לפעמים. קחי בחשבון שהיא פועלת כפי שהיא מאמינה מתוך הכוונות הכי טובות. אם ילדיה כה מוצלחים בטוח שהיא עושה גם הרבה דברים כמו שצריך. רק אם תבואי אליה בגישה לא ביקורתית אלא קשובה תוכלי אולי לסייע לה. בטוח שיש בה חלקים שאינם בטוחים בחלק מההתנהגויות שלה. נסי להתחבר עם מקומות אלו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני גם אמא ל-3 ילדים

    נונה
    24/10/2010

    ומתייחסת בכבוד לילדיי,לא שאני לא צועקת...אני כן, אבל כשזה קורה זהו סימן שתמו כל הקיצים,אבל בטח לא קוראת להם בשמות גנאי זה נראה לי קצת מוגזם...אך לעומתם הילדים שלי צריכים שיבקשו מהם מס' פעמים על מנת לבצע מטלה מסויימת,לא הכי ממושמעים, מייללים המון וכמעט שכל דבר אצלי מלווה בהסבר,הם ילדים בעלי רגישות גבוהה ואמפטיים לסביבה ,אך לעיתים כשאני כועסת עליהם אני מתאפקת מלקחת דוגמא מאחותי ,שאצלה הילדים "מתוקתקים" ..לפעמים אני תוהה שמא דרכה נכונה ואני מרגישה לא טוב עם המחשבות הבקורתיות עליה ושאוןליי כדאי לי אפילו להתייעץ איתה...זו ממש דילמה ואני לא תמיד יודעת מה לעשות...אוליי תוכלי לסייע לי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו