סיפור שנכתב ע"י ילדה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • סיפור שנכתב ע"י ילדה
    מיכל
    24/10/2010

    יש לי 2 ילדים: בת 5 ובן כמעט 4.
    על פניו היחסים בניהם טובים. הם משחקים הרבה יחד, מתחבקים ולעתים גם רבים.
    המריבות קצרות בתדירות נמוכה וכוללות בעיקר צעקה אחת שלה ומכה אחת מצידו. אני מקפידה לא להתערב ובטח שלא לנקוט עמדה.
    אנחנו מקפידים לתת לילדים יחס זהה - הם ילדים שמחים וחכמים, מאוד אהובים בגן גם ע"י הילדים וגם ע"י הגננות.

    עכשיו לארוע מוזר שעורר בי חלחלה:
    לפני מס' ימים הבת שלי ספרה לי שכחלק מפעילות בגן, התבקשו הילדים להכתיב לגננת סיפור קצר המלווה בציורים שיציירו.
    בסיפור של הבת שלי, שנקרא "הילד הכועס" אביה הולך לטייל בגינה עם אחיה והאח... נופל ו... מת. להמשך הסיפור אין ממש הגיון מלבד שמהרגע שהילד מת האבא מופיע בציורים עם בטן מלבנית והילד בתוכה...

    משיחה איתה הבנתי שהיא כועסת על אחיה כי הוא מציק לה (רוב הזמן אני איתם. הוא כמעט לא יוזם מריבות).
    כל הסיטואציה עושה לי רע מאוד.
    האם לדעתך יש צורך בבירור או שפשוט להתעלם ולעבור הלאה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיפור שנכתב ע"י ילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף

    מיכל
    24/10/2010

    לא ציינתי כי ביתי חקרה אותי רבות על נושא המוות עד לפני כמס' חודשים.
    הסברתי לה את הנושא (באופן שמתאים לגילה כמובן).
    היא מבינה את הנושא ואת השלכותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיפור שנכתב ע"י ילדה - תגובה

    סמדר ריינר
    24/10/2010

    שלום מיכל,
    מותר לילדה שיהיו לה פנטזיות שונות שבאות לידי ביטוי בצורה עקיפה בציורים.לא הייתי עושה"בירור" לעניין. אבל כן הייתי לוקחת לתשומת ליבי שייתכן שלמרות שאתם מאוד משתדלים לתת יחס שווה לשניהם, מבחינתה היא הייתה קודם, ומותר לה שיהיו לה רגשות שליליים כלפי אחיה. ויוכל להיות שהיא רוצה קצת זמן לבד איתכם מיד פעם בלי אחיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו