מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סיפור שנכתב ע"י ילדהמיכל24/10/2010
יש לי 2 ילדים: בת 5 ובן כמעט 4.
על פניו היחסים בניהם טובים. הם משחקים הרבה יחד, מתחבקים ולעתים גם רבים.
המריבות קצרות בתדירות נמוכה וכוללות בעיקר צעקה אחת שלה ומכה אחת מצידו. אני מקפידה לא להתערב ובטח שלא לנקוט עמדה.
אנחנו מקפידים לתת לילדים יחס זהה - הם ילדים שמחים וחכמים, מאוד אהובים בגן גם ע"י הילדים וגם ע"י הגננות.
עכשיו לארוע מוזר שעורר בי חלחלה:
לפני מס' ימים הבת שלי ספרה לי שכחלק מפעילות בגן, התבקשו הילדים להכתיב לגננת סיפור קצר המלווה בציורים שיציירו.
בסיפור של הבת שלי, שנקרא "הילד הכועס" אביה הולך לטייל בגינה עם אחיה והאח... נופל ו... מת. להמשך הסיפור אין ממש הגיון מלבד שמהרגע שהילד מת האבא מופיע בציורים עם בטן מלבנית והילד בתוכה...
משיחה איתה הבנתי שהיא כועסת על אחיה כי הוא מציק לה (רוב הזמן אני איתם. הוא כמעט לא יוזם מריבות).
כל הסיטואציה עושה לי רע מאוד.
האם לדעתך יש צורך בבירור או שפשוט להתעלם ולעבור הלאה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
מיכל24/10/2010לא ציינתי כי ביתי חקרה אותי רבות על נושא המוות עד לפני כמס' חודשים.
הסברתי לה את הנושא (באופן שמתאים לגילה כמובן).
היא מבינה את הנושא ואת השלכותיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיפור שנכתב ע"י ילדה - תגובה
סמדר ריינר24/10/2010שלום מיכל,
מותר לילדה שיהיו לה פנטזיות שונות שבאות לידי ביטוי בצורה עקיפה בציורים.לא הייתי עושה"בירור" לעניין. אבל כן הייתי לוקחת לתשומת ליבי שייתכן שלמרות שאתם מאוד משתדלים לתת יחס שווה לשניהם, מבחינתה היא הייתה קודם, ומותר לה שיהיו לה רגשות שליליים כלפי אחיה. ויוכל להיות שהיא רוצה קצת זמן לבד איתכם מיד פעם בלי אחיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
