דימוי עצמי נמוך אצל ילדה בת 8

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דימוי עצמי נמוך אצל ילדה בת 8
    ענת
    01/11/2010

    שלום רב
    בתי בת 8 ילדה נבונה מאד (התלמידה המצטיינת בכיתה) יפה מאד עם שיער בלונדיני כמעט עד הברכיים .....רוקדת בלט זו שנה שלישית ואף משתתפת בחוג משחק ותאטרון.
    בחודש האחרון היא החלה לעמוד לעיתים תכופות מול המראה ולומר לי שיש לה פנים מוזרות ורק השיער שלה יפה והעיניים הכחולות.
    רציתי לציין שאני באופן אישי קוראת לה כול הזמן היפה שלי (מאז ומתמיד) ואף אחותה הגדולה (בת 20) מחמיאה לה ללא הרף על יופיה וכמה שהיא אוהבת אותה.
    אני כל הזמן מנסה להראות לה את יופיה, אך זה לא עוזר.
    לאחר שבוע שהיא לא דיברה על נושא זה, שאתמול, היא אמרה לי באממצע שיחה בנושא אחר לגמרי שיש לה יופי פנימי אך לא יופי חיצוני.
    אני ממש לחוצה מזה ואיני יודעת מה המקור לכך ואיך לטפל בנושא רגיש זה.
    אודה על תשובתך
    האמא הכואבת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימוי עצמי נמוך אצל ילדה בת 8 - תגובה

    ליאת גרוס
    01/11/2010

    שלום ענת
    גיל 8 זוהי ההתחלה של ההתחלה של ההתבגרות. ובגיל הזה רב הבנות לא מרוצות מאיך שהן נראות. הן חשופות בתקשורת לכלכך הרבה נשים יפות שזה הופך להיות מושא בלתי אפשרי להשגה. ברגע שהבנות האחרות בכיתה מתחילות לבחון אחת את השנייה במושגי יופי הן מתחילות לשפוט את עצמן על פי מושגים אלו ולרב לא מסופקות. ילדות אחרות שמקנאות יכולות אולי להגיד מילה רעה אחת והיא חזקה יותר מ100 מחמאות שלך. ככה זה. תמשיכי לחזק אותה ותני לה להתמודד. אל תעשי מזה עניין גדול מידי. תאמרי לה שבענייך היא יפה ותעברי לנושא אחר. תחמיאי לה הרבה דווקא על תחומים אחרים בחייה כדי שלא תרגיש שנושא היופי הוא הנושא הכי חשוב. יום יבוא והיא תדע להעריך את יופיה וזה בטח ייקח כמה שנים. קחי נשימה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    ענת
    01/11/2010

    תודה לך על התייחסותך ותשובתך המהירה, חזקת אותי בהחלט.....תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - תגובה

    ליאת גרוס
    01/11/2010

    בכיף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו